اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

بیش از 3 میلیون نفر تحت پوشش بنیاد شهید هستند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بر ضرورت تکریم خانواده شهدا تأکید کرد و گفت: بیش از 3 میلیون نفر تحت پوشش بنیاد شهید هستند.

بیش از 3 میلیون نفر تحت پوشش بنیاد شهید هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی ظهر امروز در آیین معرفی مدیرکل بنیاد شهید استان البرز، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با خون هزاران شهید آبیاری و امروز به درخت تنومندی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: اگر امروز کشور به مرحله‌ای از قدرت و اعتبار رسیده است، مرهون فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های کسانی است که با نثار جان خود از این سرزمین دفاع کرده و اجازه ندادند چشمان ناپاک گوشه چشمی به این آب و خاک داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه امروز قدرت نظامی ایران برای جهان مشخص است، متذکر شد: توسعه این مهم نیز نتیجه ایثارگری‌های رزمندگان اسلام است.

شهیدی محلاتی در ادامه سخنان خود با تأکید بر ضرورت تکریم خانواده شهدا، یادآور شد: شهدا و ایثارگران نماد جمهوری اسلامی ایران در عرصه گذشت و فداکاری هستند و نقش‌آفرینی آنها بر کسی پوشیده نیست، بنابراین باید ضمن حفظ آرمان‌های شهدا، تکریم خانواده‌های آنان را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم.

* بیش از 3 میلیون نفر تحت پوشش بنیاد شهید هستند

این مسئول در پایان با بیان این‌که سه میلیون و 237 هزار نفر در کشور زیرپوشش خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند، اذعان داشت: اکنون 80 درصد کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس هستند.

انتهای پیام/2302/ذ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول