اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور توسعه همکاری‎های دوجانبه

تفاهم‎نامه همکاری بین اوقاف و بنیاد شهید استان سمنان منعقد می‎شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: به منظور توسعه همکاری‎های اوقاف و امور خیریه و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان، تفاهم‎نامه همکاری بین این ادارات منعقد می‎شود.

تفاهم‎نامه همکاری بین اوقاف و بنیاد شهید استان سمنان منعقد می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‎رسانی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، حجت‎الاسلام والمسلمین عبدالله واحدی امروز اظهار داشت: رسیدگی به وضعیت گلزارهای شهدا یکی از دغدغه‎های این اداره‌کل است و در تهیه طرح جامع بقاع متبرکه نیز نگاه ویژه‎ای به گلزارهای شهدای جنب بقاع متبرکه خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان خاطرنشان کرد: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان به منظور بهبود این وضعیت آمادگی خود را برای همکاری بیشتر در سامان‎دهی گلزار شهدا و ارائه خدمات فرهنگی به خانواده معظم شهدا و سایر مراجعان به این گلزارها اعلام می‎کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان نیز در این جلسه اظهار داشت: در سطح استان سمنان، 26 گلزار شهدا در جوار بقاع متبرکه قرار دارند.

قاسم ملک‌دار افزود: با حمایت‎های دولت، استانداری و خیران اکثر گلزارهای جنب بقاع سامان‎دهی شده‎اند و سامان‎دهی چند مورد باقی‎مانده نیز در دست پیگیری و اقدام است.

در پایان این جلسه و ارائه سخنان مدیران کل مقرر شد؛ به قید فوریت نسبت به انعقاد تفاهم‎نامه همکاری بین دو اداره‌کل اقدام شود.

انتهای پیام/2249/ت/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول