اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه آزاد قوچان اعلام کرد

بدهی یک میلیارد تومانی بنیاد شهید به دانشگاه آزاد قوچان

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد قوچان گفت: بیشترین دانشجویان بدهکار به این دانشگاه را دانشجویان بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید دارند که بدون دریافت شهریه از آنان ثبت‌نام شده و بنیاد شهید حدود یک میلیارد تومان بدهکار است.

بدهی یک میلیارد تومانی بنیاد شهید به دانشگاه آزاد قوچان

به گزارش خبرنگار فارس از قوچان، حمید صارمی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت بیست و پنجمین سال فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان در سالن اجتماعات ساختمان اداری این واحد اظهار داشت: خوشبختانه در دانشگاه آزاد قوچان رضایت‌مندی نسبی از امکانات و خدمات رفاهی و آموزشی حاصل شده است.

وی با اشاره به این موضوع که این واحد دانشگاهی جزو معدود سازمان‌هایی بوده که از سیستم مدیریت مشارکتی استفاده می‌کند، افزود: در دانشگاه آزاد بحث سود و زیان مطرح نیست بلکه چون یک موسسه غیرانتفاعی بوده فقط چگونگی خدمات‌رسانی آن مدنظر است.

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد قوچان با بیان این مطلب که قسمت اعظم بودجه دانشگاه آزاد از طریق شهریه دانشجویان تامین می‌شود، تصریح کرد: صندوق رفاه دانشجویی دانشگاه آزاد قوچان در طول دو سال اخیر توانسته با 5 هزار و 452 دانشجو، یک‌هزار و 646 فقره وام قرض‌الحسنه میان مدت به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعطا کند.

وی اضافه کرد: 822 فقره وام قرض‌الحسنه میان مدت به ارزش 5 میلیارد ریال و 89 وام قرض‌الحسنه ازدواج به ارزش یک میلیارد ریال نیز به دانشجویان اعطا شده است.

صارمی با تاکید بر اینکه به دانشجویان ممتاز، ورزشکار، خانواده‌های چند دانشجوئی و... تخفیفاتی ارائه می‌شود، اذعان داشت: بیشترین دانشجویان بدهکار به دانشگاه آزاد را دانشجویان سازمان بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید دارند که بدون دریافت یک ریال از آنان ثبت‌نام به عمل آمده و بنیاد شهید حدود یک میلیارد تومان به دانشگاه آزاد بدهکار است.

وی با اشاره به این مطلب که 30 درصد از هزینه‌های دریافتی از دانشجویان به شکل‌های مختلف به آنان برگردانده می‌شود، گفت: قیمت یک پرس غذای ساده حدود 4700 تومان بوده درصورتی که دانشگاه آزاد قیمت هر پرس غذا را فقط 500 تومان برای دانشجویان در نظر گرفته است.

انتهای پیام/2202/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول