اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مانور امداد و نجات جاده‌ای در بوشهر برگزار شد

ظهر امروز مانور امداد و نجات جاده‌ای در نقطه صفر، در بخش ساحلی شهرستان تنگستان برگزار شد.

مانور امداد و نجات جاده‌ای در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سناریوی این مانور بر این اساس بود که تصادف یک دستگاه مینی‌بوس با یک دستگاه سمند در سه راهی روستای دل آرام در شهر دلوار منجر به آتش‌سوزی و مجروح شدن شماری از مسافران می‌شود و یکی از مسئولان حاضر در مانور گزارش این تصادف را به پلیس 110 تنگستان اعلام می‌کند.

یک دقیقه بعد تماس دوم برای اعلام حادثه صورت می‌گیرد و در مجموع شش تماس مختلف با پلیس 110، اورژانس، آتش‌نشانی شهرهای اطراف از جمله دلوار گرفته می‌شود.

در ادامه پس از اعلام وقوع حادثه، حاضران در این مانور منتظر حضور تیم‌های امدادی بودند که نخستین تیم امدادی که نیروی انتظامی دلوار بود پس از 15 دقیقه از اعلام وقوع حادثه در محل حاضر شد و اقدامات لازم برای نظم ترافیکی در سه راهی دل آرام را انجام دادند.

همچنین در ادامه اورژانس 115 دلوار سه دقیقه پس از نیروی انتظامی در محل مانور حاضر می‌شود و در ادامه اورژانس جاده‌ای، آتش‌نشانی و آمبولانس حمل جسد و تیم‌های امدادی شهرداری از شهرهای اطراف به محل حادثه رسیدند.

پس از حضور تیم‌های امدادی، آتش‌نشانی اقدام به خاموش کردن آتش کرده و نیروی انتظامی هم پس از منظم کردن عبور و مرور جاده، مانور با موفقیت به پایان رسید.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول