اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار آبنوش:

گفتمان بسیج اطاعت محض از ولایت است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: آن چیزی که بسیج را به عنوان یک نهاد مقدس و مردمی ماندگار کرده است، خلوص، صفای دل و اعتقاد قلبی به ولایت و ارزش‌های نظام است.

گفتمان بسیج اطاعت محض از ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین سردار سالار آبنوش عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی که با حضور فرماندهان نواحی و مسئولان رده‌های اقشار بسیج و معاونت‌های تخصصی در سالن شهید حسن‌پور سپاه استان برگزار شد، ابراز کرد: بسیج یادگار امام خمینی (ره) و چشمه خروشان معرفت و ولایتمداری است.

فرمانده سپاه استان قزوین افزود: آن چیزی که بسیج را به عنوان یک نهاد مقدس و مردمی ماندگار کرده است، خلوص، صفای دل و اعتقاد قلبی به ولایت و ارزش‌های نظام است و همین عامل مانع از انحراف بسیج در عرصه‌های مختلف شده است.

آبنوش با تأکید بر اینکه امروز بسیج نقطه امید جبهه انقلاب اسلامی و مسلمانان جهان در برابر استکبار جهانی است، تصریح کرد: عظمت و اقتدار بسیج چشم دشمنان را کور کرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: گفتمان بسیج، اطاعت‌پذیری محض از ولایت، نفرت از استکبار و آمریکای خیانت‌کار است و همین گفتمان موجب شده است تا نه تنها صهیونیسم و آمریکا، بلکه همه آنهایی که حرف‌ها و سخنانشان را از رسانه‌های بیگانه می‌گیرند، شعار بر ضد بسیج سر می‌دهند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: دشمنان فکر می‌کنند که با بغض و کینه و حذف بسیج از نظام می‌توانند به اهداف پلید خود دست یابند.

وی با اشاره به نقش بسیج در افشای نقشه دشمنان داخلی و خارجی اظهار کرد: نقش بسیج در این عرصه بسیار ارزشمند است، به طوری که دشمنان از این جهت بسیج را بزرگ‌ترین مانع خود می‌دانند و برای ضربه زدن به آن و مخدوش کردن چهره مقدس بسیج از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

آبنوش افزود: با توجه به حساسیت‌های منطقه‌ای و فضای سیاسی حاکم بر کشور، هفته بسیج باید با عزم جدی و همگانی همه مسئولان و نهادهای فرهنگی استان به بهترین شکل برگزار شود تا بار دیگر قدرت و اقتدار بسیج و ملت شهید پرور ایران اسلامی به رخ جهانیان کشیده شود.

آبنوش جایگاه رسانه‌ها در انعکاس برنامه‌های هفته بسیج و ترویج فرهنگ بسیج را مهم دانست و خاطرنشان کرد: اگر هوشیارانه و مدبرانه در حوزه رسانه برنامه‌ریزی شود و اصحاب رسانه و صاحبان قلم با اعتقاد راسخ به آرمان‌های امام(ره) و انقلاب، در جهت ترویج فرهنگ بسیج تلاش کنند بار دیگر امپریالیسم رسانه‌ای غرب به خاک ذلت کشیده خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری کنسرت‌های موسیقی که اخیراً در استان برگزار شد نیز اظهار کرد: متأسفانه برنامه‌ریزی نادرست و عدم توجه به ماهیت انقلابی و ارزشی مردم استان قزوین موجب شد تا برخی افراد سودجو از طریق برگزاری این کنسرت‌ها متاع مادی خود را دنبال کنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: برخی دیگر نیز فضای حاکی بر این مراسم را به فضایی غیر اخلاقی تبدیل کردند که در مجموع در شأن مردم ولایتمدار و شهید پرور استان قزوین نبوده است.

این مسئول در پایان بصیرت و هوشیاری مسئولان فرهنگی را در برگزاری برنامه‌های فرهنگی خواستار شد و از دست‌اندر کاران برگزاری مراسم بازسازی واقعه غدیر خم نیز تقدیر کرد.

انتهای پیام/2667/ت40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول