اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین دبیر ستاد احیای کردستان خبر داد

تشکیل 566 شورای امر به معروف در کردستان

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان از تشکیل 566 شورای امر به معروف در سطح استان خبر داد و گفت: عملکرد شوراهای بانه، کامیاران، بیجار، قروه و دهگلان بسیار مطلوب بوده است.

تشکیل 566 شورای امر به معروف در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله‌مرادی شنبه‌شب در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان در سنندج، اظهار کرد: 242 شورای اصناف، 25 شورای هیات مذهبی، شش شورای امر به معروف در شهرک‌های نظامی، سه شورا در شهرک‌های انتظامی و شش شورا نیز در شهرک‌های قضایی سطح استان تشکیل شده و فعالیت می‌کنند.

وی از کسب رتبه نخست کشوری توسط معاونت ادارات و کارخانجات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان در سال گذشته خبر داد و این موفقیت را ناشی از فعالیت و تلاش متولیان این معاونت عنوان کرد.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان افزود: با تلاش و رویکرد خوبی که در این معاونت دنبال می‌شود، امیدواریم شاهد حفظ این رتبه در سال‌جاری باشیم.

الله‌مرادی در ادامه به اقدامات ستاد طی سال گذشته و شش ماهه نخست امسال اشاره کرد و افزود: رویکرد اصلی ستاد اصلاح و ارشاد است و خوشبختانه اقدامات قابل توجهی در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر در سطح استان انجام شده است.

به گفته وی، ایجاد دفاتر ستاد احیا در شهرستان‌ها، بخش‌ها و شورای روستاها، برگزاری شوراهای امر به معروف در هیئت‌های ورزشی و دانشگاه‌ها، برگزاری جلسات مختلف جرائم خاص، عیون خودرویی و اماکن از جمله اقدامات معاونت‌های مختلف ستاد احیای استان بوده است.

جانشین ستاد احیای امر به معروف و نهی منکر کردستان در پایان نهادینه شدن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در سطح استان را موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و اظهار کرد: بومی‌سازی و همه‌گیر کردن برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین اولویت‌های ما در این ستاد است.

انتهای پیام/79002/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول