اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل:

انعقاد تفاهم‌نامه‌ها آغاز فصل دوستی و همیاری نهادها است

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: انعقاد تفاهم‌نامه‌ها به منزله آغاز فصل دوستی و همیاری دو نهاد است و در سایه آن گام‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی استواری برداشته می‌شود.

انعقاد تفاهم‌نامه‌ها آغاز فصل دوستی و همیاری نهادها است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر قاسمی صبح امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه جهاد دانشگاهی و شرکت نفت اردبیل به منظور گسترش همکاری‌ها اظهار داشت: با توجه به اینکه جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کند با هدف گسترش همکاری‌ها و بهره‌مندی از توانمندی‌ها و امکانات، تفاهم‌نامه همکاری جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل منعقد شد.

وی خاطرنشان کرد: همکاری و تعامل مشترک خواهد توانست دستگاه‌ها و نهادهای مختلف را در تحقق اهداف و وصول به چشم‌اندازها یاری کند.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل یادآور شد: انعقاد تفاهم‌نامه‌ها به منزله آغاز فصل دوستی و همیاری دو نهاد است و در سایه آن گام‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی استواری برداشته می‌شود.

قاسمی خواستار گسترش همکاری‌ها با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجرای طرح‌های افکارسنجی شد.

قاسمی با اشاره به فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در زمینه نفت و گاز نیز گفت: این نهاد با برخورداری از پژوهشگاه‌ها و شرکت‌های معتبر توانسته است به عنوان بازویی توانمند به دولت‌ها و وزارتخانه‌ها کمک کند که فعالیت در حوزه زمین‌شناسی و صنایع بالادستی نفتی یکی از مهمترین این اقدامات است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جهاد دانشگاهی مورد اعتماد است و این اعتماد را به نتیجه مطلوب می‌رساند، بیان داشت: جهاد دانشگاهی کشور در زمینه ساخت دکل‌های حفاری نفت در خشکی و از بین بردن لکه‌های نفتی با استفاده از باکتری‌های نفت‌خوار و تبدیل آن به پارک و چشم‌اندازهای زیبا سابقه درخشانی دارد.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل با اشاره به توانمندی‌های جهاد دانشگاهی اردبیل در حوزه‌های پژوهشی، فرهنگی و آموزشی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی اردبیل با تکیه بر توانمندی‌های ملی و استانی خود می‌تواند به نحو مطلوبی با نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان همکاری کند.

قاسمی با تاکید بر توانمندی‌های جهاد دانشگاهی اردبیل ادامه داد: این واحد در استان اردبیل به نوبه خود منشا خدمات ارزشمندی بوده است که مهمترین آن را ورود به حوزه سلامت و درمان ناباروری به روش‌های علمی را می‌توان نام برد.

قاسمی ادامه داد: از 3 هزار و 200 زوج مراجعه کننده به مرکز درمان ناباروری قفقاز، 74 مورد به درمان کامل منجر شده است و آمار این مرکز در فاز مثبت رو به افزایش است.

انتهای پیام/62005/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول