اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکایت در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

کورسوی امید برای ذوب و فلزات بهار روشن شد

تیم فوتبال ذوب و فلزات ولیعصر (عج) بهار برای بقا در لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور امیدوار شد.

کورسوی امید برای ذوب و فلزات بهار روشن شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسائل تخلفات در فوتبال، این روزها در صدر اخبار ورزشی کشور قرار گرفته است، از بحث غش کردن‌های داوران تا تخلفات و تبانی در لیگ‌های مختلف باعث شده تا فوتبال پاکی که از آن سخن به میان می‌آید تا حد حرف باقی بماند و در عمل جایگاهی نداشته باشد.

نظارت بر لیگ‌های برتر و دسته یک به دلیل حساسیت و توجه بیشتر رسانه‌ها و مسئولان دست‌اندرکار فوتبال بسیار بهتر و بیشتر از لیگ‌های پایین‌تر صورت می‌گیرد و این مساله باعث شده تا در لیگ‌های مختلف تخلفات بیشتری شاهد باشیم.

با این اوضاع و احوال در یکی از مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور یک تخلف فاحش و روشن در بازی بین ذوب و فلزات ولیعصر (عج) بهار و شهرداری بانه اتفاق افتاد که با تیزهوشی کادر فنی تیم بهار این تخلف رو شد و مستندات و مدارکی دال بر تخلف تیم بانه‌ای به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارائه شد.

با شکایتی که مسئولان تیم ذوب و فلزات ولیعصر (عج) بهار در کمیته انضباطی مطرح کردند و ارائه مدارک لازم مبنی بر تخلف یکی از بازیکنان تیم شهرداری بانه جلسه‌ای عصر دیروز یکشنبه در محل این کمیته برگزار شد.

سرمربی تیم ذوب و فلزات ولیعصر (عج) بهار با تأیید این مطالب در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: در بازی برابر شهرداری بانه یکی از بازیکنان این تیم با کارت بازیکن دیگری وارد زمین شد و برابر ما بازی کرد.

علی ضمیری‌کامل افزود: بالغ بر پنج سال در فوتبال لیگ مناطق کشور حضور دارم و با شناختی نسبی روی بازیکنان تیم‌های منطقه غرب کشور داریم متوجه این تخلف شدیم و بعد از بازی با تهیه عکس، فیلم و اسناد محکمه‌پسند به کمیته انضباطی شکایت کردیم.

وی اضافه کرد: عصر دیروز این ادعا با حضور نماینده باشگاه و بازیکن و مربی متخلف شهرداری بانه در کمیته انضباطی بررسی شد و با اعترافی که بازیکن خاطی داشته، احتمال سه بر صفر شدن بازی شهرداری بانه به نفع ذوب و فلزات ولیعصر (عج) بهار وجود دارد.

سرمربی تیم ذوب و فلزات ولیعصر (عج) بهار در ادامه با اشاره به اینکه بخش خصوص با زحمات فراوان وارد عرصه تیم‌داری در ورزش می‌شوند، خاطرنشان کرد: مالک تیم سرمربی تیم ذوب و فلزات ولیعصر (عج) بهار بیش از 18 سال است برای جوانان شهرستان بهار به صورت شخصی در ورزش هزینه کرده و می‌کند و این گونه رفتار باعث دلزدگی بخش خصوصی می‌شود.

وی ادامه داد: با برد سه بر صفر روز گذشته به دلیل انصراف نماینده روانسر و اثبات تخلف تیم شهرداری بانه و برنده شدن در آن بازی، وضعیت تیم سرمربی تیم ذوب و فلزات ولیعصر (عج) بهار در جدول بسیار عالی خواهد شد و برای بقا در لیگ دسته 3 امیدوار شدیم.

ضمیری‌کامل گفت: در سه هفته باقی مانده سه مسابقه سخت با تیم‌های رقیب در بالای جدول داریم که با تمرینات تاکتیکی، از نظر جسمی و روحی در شرایط خوبی به میدان خواهیم رفت.

تا پایان هفته هشتم مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور تیم ذوب و فلزات ولیعصر (عج) بهار با کسب 9 امتیاز در رده هشتم گروه سوم این رقابت‌ها قرار گرفته است.

انتهای پیام/89020/ب40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول