اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هفتم لیگ دسته 3 صورت می‌گیرد

ذوب و فلزات بهار در اندیشه فرار از قعرنشینی

تیم فوتبال ذوب و فلزات ولیعصر (عج) بهار در مسابقات لیگ سه به دنبال فرار از سقوط و قعرنشینی در این مسابقات است.

ذوب و فلزات بهار در اندیشه فرار از قعرنشینی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مرحله نخست مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور به هفته هفتم خود رسیده و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها برای فرار از سقوط به لیگ استانی و یا ابقا در لیگ دسته 3 و همچنین صعود به مرحله بعدی این بازی‌ها رقابت نزدیکی با هم دارند.

بر اساس تقسیم‌بندی و تصمیم کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال تیم‌های حاضر در پنج گروه 12 تیمی با هم جدال خواهند کرد که در نهایت دو تیم جواز حضور به دور بعد را کسب خواهند کرد.

در این مرحله، تیم‌ها در یک دور تنها 11 بازی انجام می‌دهند که تیم‌های اول و دوم به مرحله بعد و تیم‌های سوم و چهارم در لیگ دسته 3 باقی می‌مانند و مابقی به لیگ‌های استانی سقوط می‌کنند.

در دور دوم این مسابقات 10 تیم برتر گروه‌های پنج‌گانه به همراه 14 تیم برتر فصل گذشته در دو گروه 12 تیمی گروه‌بندی می‌شوند و در نهایت دو تیم اول و دوم از هر گروه جواز حضور در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور را کسب خواهند کرد.

در گروه سوم این رقابت‌ها، تیم فوتبال ذوب و فلزات ولیعصر (عج) بهار به عنوان نماینده فوتبال استان به همراه شهرداری نقده، دام و طیور روانسر، برق ارومیه، هرماس تبریز، شهرداری زنجان، شهرداری بانه، پیروزی کامیاران، بعثت کرمانشاه، هلال‌ احمر ایلام و آذرکوثر تبریز و شهرداری همدان هم‌گروه است.

تیم فوتبال ذوب و فلزات ولیعصر (عج) بهار یکی از دو نماینده فوتبال استان همدان که در این مسابقات حضور دارد، نتوانسته شایستگی خود را نشان دهد و وضعیت خوبی تا پایان هفته ششم این بازی‌ها ندارد.

این تیم که به دلیل وجود پرونده انضباطی در فدراسیون فوتبال یکی از آخرین تیم‌هایی بود که به گردونه لیگ دسته سوم اضافه شد، نتوانست بازیکنان باتجربه‌ای را جذب کند و باعث شد با استفاده از موجودی بومی استان تیمی را برای حضور در این مسابقات آماده کند.

علی ضمیری‌کامل که سرمربی‌گری این تیم را برعهده دارد، سعی کرد تا با توان علمی و دانش فوتبالی خود تیمش را در مدت کم آماده این رقابت‌ها کند، اما بی‌دقتی و کم‌تجربگی بازیکنانش مانع پیروزی در سه بازی اخیر این تیم شده است.

تیم فوتبال ذوب و فلزات ولیعصر (عج) بهار تنها پنج هفته فرصت دارد تا برای بقا در لیگ دسته 3 تلاش کند و در هفته هفتم این مسابقات به کامیاران کردستان سفر کرده تا برابر تیم پیروزی این شهر به میدان برود.

شاگردان ضمیری‌کامل که شرایط خوبی در انتهای جدول ندارند برای کسب امتیاز و نتیجه در این هفته تمرینات خوبی را انجام داده‌اند تا در صورت پیروزی در این بازی وضعیت خود را بهبود بخشند.

فشردگی و نزدیک بودن امتیازات در مسابقات لیگ دسته سه امسال و در گروه سوم که نماینده فوتبال همدان حضور دارد، باعث شده تا هر تیمی با یک پیروزی جهش چهار تا پنج پله‌ای در جدول داشته باشد و این شرایط برای تیم تیم فوتبال ذوب و فلزات ولیعصر (عج) بهار در هفته هفتم فراهم شده است تا از قعر جدول فرار کند.

تا پایان هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور تیم فوتبال ذوب و فلزات ولیعصر (عج) بهار با کسب یک پیروزی، سه تساوی و دو باخت و کسب 6 امتیاز در جدول 12 تیمی گروه سوم رده یازدهم را در اختیار دارد و در مقابل تیم حریف پیروزی کامیاران با هفت امتیاز در مکان نهم این جدول قرار گرفته است.

مسابقه بین تیم فوتبال ذوب و فلزات ولیعصر (عج) بهار و پیروزی کامیاران عصر امروز دوشنبه 29 مهر از ساعت 15 در ورزشگاه تختی شهر کامیاران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ب40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول