اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته ششم لیگ دسته فوتبال صورت می‌گیرد

تدارک هجومی ذوب و فلزات در بهار برای رسیدن به پیروزی

تیم فوتبال ذوب و فلزات ولیعصر (عج) بهار، برای ماندن در کورس قهرمانی و امیدواری به بقا در لیگ دسته سوم در بازی امروز محکوم به برد است.

تدارک هجومی ذوب و فلزات در بهار برای رسیدن به پیروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های که با حضور 60 تیم در جریان است به هفته ششم خود رسیده است.

بر اساس تقسیم‌بندی و تصمیم کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال تیم‌های حاضر در پنج گروه 12 تیمی با هم جدال خواهند کرد که در نهایت دو تیم جواز حضور به دور بعد را کسب خواهند کرد.

در این مرحله، تیم‌ها در یک دور تنها 11 بازی انجام می‌دهند که تیم‌های اول و دوم به مرحله بعد و تیم‌های سوم و چهارم در لیگ دسته 3 باقی می‌مانند و مابقی به لیگ‌های استانی سقوط می‌کنند.

در دور دوم این مسابقات 10 تیم برتر گروه‌های پنج‌گانه به همراه 14 تیم برتر فصل گذشته در دو گروه 12 تیمی گروه‌بندی می‌شوند و در نهایت دو تیم اول و دوم از هر گروه جواز حضور در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور را کسب خواهند کرد.

در گروه دوم این رقابت‌ها، تیم فوتبال ذوب و فلزات ولیعصر (عج) بهار به عنوان یکی از دو نماینده استان به همراه شهرداری نقده، دام و طیور روانسر، شهرداری همدان، برق ارومیه، هرماس تبریز، شهرداری زنجان، شهرداری بانه، پیروزی کامیاران، بعثت کرمانشاه، هلال‌احمر ایلام و آذرکوثر تبریز هم‌گروه است.

این تیم که با حمایت بخش خصوصی سال‌های زیادی است در رشته فوتبال و فوتسال در لیگ‌های مختلف کشور حضور داشته، امسال با سرمربی‌گری علی ضمیری‌کامل، توانسته با استفاده از نیرو و بازیکنان بومی استان در لیگ دسته سوم تیم خوبی را آماده کند.

این تیم که در شهرستان بهار فعالیت می‌کند در پنج هفته ابتدای لیگ دسته سوم باشگاه‌ها، اسیر بدشانسی و ناداوری شد و نتوانست از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کند و با یک پیروزی خانگی، دو شکست و دو تساوی پنج هفته را پشت سر گذشته است.

تیم فوتبال ذوب و فلزات ولیعصر (عج) بهار در هفته ششم سومین بازی خانگی خود را برگزار خواهد کرد و از تیم هرماس تبریز میزبانی می‌کند و برای کسب پیروزی در این بازی از نظر روحی و روانی بر روی آماده شده است.

این تیم، برای ماندن در کورس تیم‌های مدعی و بقا در لیگ دسته 3 باید از این بازی خانگی سه امتیاز را به دست بیاورد در غیر این صورت با فشردگی امتیازات و نزدیکی تیم‌ها به جدول دیگر نمی‌شود امیدی برای این تیم متصور بود.

تیم فوتبال ذوب و فلزات ولیعصر (عج) بهار تا پایان هفته پنجم مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور با کسب یک پیروزی، دو باخت و دو تساوی پنج امتیازی است و در رده نهم جدول 12 تیمی گروه دوم این مسابقات قرار دارد.

در چارچوب هفته ششم مسابقات لیگ 3 در گروه دوم تیم ذوب و فلزات ولیعصر (عج) بهار عصر دوشنبه 22 مهر از ساعت 15:15 در ورزشگاه جوانان شهرستان بهار از تیم هرماس تبریز پذیرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول