اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال ذوب و فلزات بهار:

ذوب و فلزات بهار می‌تواند مدعی باشد/ اشتباهات داوری در 3 بازی به ضرر ما بود

سرمربی تیم فوتبال ذوب و فلزات بهار گفت: تیم فوتبال ذوب و فلزات بهار از تمام توان خود استفاده کرده و می‌تواند امیدوارانه به صعود به مرحله بعد فکر کند.

ذوب و فلزات بهار می‌تواند مدعی باشد/ اشتباهات داوری در 3 بازی به ضرر ما بود

علی ضمیری‌کامل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: تیم فوتبال ذوب و فلزات بهار با استفاده از بازیکنان بومی و فوتبالیست‌هایی از سراسر استان موفق شده تا سه هفته نخستین مسابقات لیگ دسته 3 آبرومندانه بازی کند.

وی افزود: اشتباهات داوری از فوتبال جدا نیست و بارها اهالی فوتبال به این موضوع اعتراف کردند اما اینکه در سه بازی، اشتباهات داوری باعث مشکل برای یک تیم شود باید متأثر شد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب و فلزات بهار اضافه کرد: تیم ذوب و فلزات به صورت صد در صد خصوصی اداره می‌شود و این موضوع نباید باعث دلزدگی سرمایه‌گذاران و حامیان ورزش شود و امیدواریم داوران در نتایج فوتبال تأثیر مستقیم نداشته باشند.

به گفته وی؛ تیم‌هایی که با مشکلات مالی حال حاضر کشور به تیم‌داری ورود می‌کنند به مراتب سختی‌های بیشتر به تیم‌های دولتی برای تصویب بودجه و فراهم کردن شرایط دارند و باید در کنار هزینه بیشتر تلاش مضاعفی داشته باشند.

ضمیری‌کامل در مورد بازی امروز تیمش برابر شهرداری زنجان ابراز داشت: بعد از تساوی که هفته‌ گذشته در ایوان و برابر تیم هلال‌احمر ایلام به دست آوردیم از بعد روحی و روانی با بازیکنان صحبت کردیم تا بتوانیم برای این بازی آمادگی لازم را به دست بیاوریم.

وی خاطرنشان کرد: بعد از سه هفته بازی تیم‌ها در مرحله اول مسابقات لیگ دسته 3 می‌توان به این نتیجه رسید که چیزی کم نداریم و می‌توانیم امیدوارانه به صعود به مرحله بعد فکر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب و فلزات بهار ادامه داد: بازی در خانه و برابر تماشاگران خودی می‌تواند با ارزش باشد که امیدواریم امروز بازیکنان تیم، غیرت و همت همیشگی را داشته باشند تا بتوانیم نخستین پیروزی‌مان را در بهار بچشیم.

وی یادآور شد: دو بازیکن مصدومی که در کنار تیم نبودند با تلاش و رفع مصدومیت به تیم برگشتند که امیدواریم امروز در صورتی‌ که در ترکیب باشند بتوانند بازی خوبی را ارائه دهند.

ضمیری‌کامل عنوان کرد: فوتبال همدان چند سالی است رشد خوبی را آغاز کرده و می‌تواند از این حرکت رو به جلو نهایت استفاده را کرده تا به حق فوتبال این استان در کشور برسیم.

وی افزود: تیم البرز شهرداری زنجان از سه بازی گذشته خود با خوش‌شانسی، یک پیروزی را به دلیل حاضر نشدن حریف کسب کرده و یک باخت و یک تساوی در کارنامه خود دارد و این بازی برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است.

مسابقه بین دو تیم ذوب و فلزات بهار و البرز شهرداری زنجان عصر روز دوشنبه هشتم مهر ساعت 15:30 در ورزشگاه جوانان شهرستان بهار برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ل40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول