اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال ذوب و فلزات بهار:

نظارت در لیگ‌ دسته 3 وجود ندارد/ نماینده فوتبال بهار قربانی ناداوری شد

سرمربی تیم فوتبال ذوب و فلزات بهار گفت: به دنبال توجیه شکست در بازی‌ها نیستم اما نظارت در لیگ 3 بسیار ضعیف است و به راحتی با یک سوت اشتباه، نتیجه بازی‌ها تغییر می‌کند.

نظارت در لیگ‌ دسته 3 وجود ندارد/ نماینده فوتبال بهار قربانی ناداوری شد

علی ضمیری‌کامل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان اظهار داشت: هزینه کردن در مسابقات لیگ دسته 3 برای تیم‌ها، دست کمی از لیگ دسته اول نیست و این مشکلات برای تیم‌های خصوصی بدتر از بقیه است.

وی افزود: وقتی یک تیم در کوران مسابقات در هر سطحی از مسابقات لیگی قرار می‌گیرد، باید شرایط را برای نتیجه‌گرا بودن فراهم کند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب و فلزات بهار ابراز داشت: این موضوع برای ورزشکار و کادر فنی قابل قبول نیست که چون در لیگ 3 هستیم کمتر هزینه لباس، اسکان و تغذیه بدهیم.

وی اضافه کرد: در کنار همه این مشکلات و معضلات که بر سر راه تیم‌داری و آماده کردن تیم برای حضور در لیگ وجود دارد، مسائل داوری و عدم نظارت مناسب نیز بلای جان تیم‌ها در لیگ‌های پایین‌تر شده است.

به گفته ضمیری‌کامل؛ تیم‌ها در لیگ دسته 3 با سختی و مشقت فراوان فاصله بین شهرها را زمینی طی می‌کنند تا برای حضور در یک بازی رسمی آماده شوند اما به راحتی با یک سوت اشتباه داور، همه زحمات مجموعه یک تیم از دست می‌رود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در یک گروه 12 تیمی و فقط در یک دور بازی سختی حساسیت‌های خودش را دارد، ابراز داشت: برنامه جدید فدراسیون که در مرحله نخست باید تنها با انجام 11 بازی تکلیف تیم‌های صعودکننده مشخص شود، سختی کار را دوچندان کرده است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب و فلزات بهار با اشاره به بازی هفته قبل تیمش برابر شهرداری بانه خاطرنشان کرد: بازی سختی برابر تیم بانه داشتیم.

وی گفت: هر چند زمین و امکانات ورزشگاه در حد یک مسابقه رسمی نبود، اما تا دقایق پایانی دو بر دو مساوی بودیم که با گل دقایق پایانی بازی را واگذار کردیم.

ضمیری‌کامل ابراز داشت: به دنبال توجیه شکست در بازی‌ها نیستم، اما از این هم نباید گذشت که به راحتی با یک سوت اشتباه نتیجه بازی‌ها تغییر می‌کند.

وی با بیان اینکه در 6 هفته و بازی دیگر برای جبران فرصت داریم یادآور شد: هر چند که در این پنج هفته از اشتباهات داوری ضربه خوردیم، اما 6 هفته دیگر فرصت داریم.

ضمیری‌کامل ابراز داشت: با توجه به فاصله نزدیک امتیازات در جدول می‌توانیم با امید پیگیری مسابقات باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در هفته‌های باقی مانده باید از بازی‌های خانگی نهایت استفاده را کنیم تا با امتیازاتی که دارم در جمعه تیم‌های بالایی جدول باشیم.

در چارچوب هفته ششم مسابقات لیگ دسته سوم و در گروه دوم تیم فوتبال ذوب و فلزات بهار روز دوشنبه 22 مهر از ساعت 15:15 در ورزشگاه جوانان شهرستان بهار از تیم هرماس تبریز پذیرایی خواهد کرد.

تا پایان هفته پنجم تیم فوتبال ذوب و فلزات بهار با کسب یک پیروزی، دو شکست و دو تساوی و پنج امتیاز در رده نهم جدول 12 تیمی این گروه قرار دارد.

انتهای پیام/89020/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول