اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پنجم لیگ دسته سوم فوتبال صورت می‌گیرد

ذوب و فلزات بهار در پی عبور از عوارضی شهرداری بانه

تیم فوتبال ذوب و فلزات بهار در هفته پنجم مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور به مصاف تیم شهرداری بانه می‌رود.

ذوب و فلزات بهار در پی عبور از عوارضی شهرداری بانه

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور در گروه دوم با برگزاری 6 بازی در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد.

در گروه دوم این مسابقات تیم ذوب و فلزات ولیعصر (عج) شهرستان بهار یکی از دو نمایندگان فوتبال استان همدان در این رقابت‌ها با شهرداری همدان، شهرداری نقده، دام و طیور روانسر، برق ارومیه، هرماس تبریز، شهرداری زنجان، شهرداری بانه، پیروزی کامیاران، بعثت کرمانشاه، هلال‌احمر ایلام و آذرکوثر تبریز هم‌گروه است.

مرحله نخست این مسابقات که به صورت تک مرحله‌ای برگزار خواهد شد تیم‌ها بعد از انجام 11 بازی تکلیف صعود به مرحله دوم مسابقات را مشخص می‌کنند.

در این مسابقات تیم ذوب و فلزات بهار که در آخرین روزهای نقل و انتقالات مجوز حضور مجدد در لیگ دسته سوم را گرفت در چهار هفته نخست با وجود همه مشکلات و نداشتن تمرینات و هماهنگی مناسب، نتایج خوبی را کسب کرده و خود را در میان جدول 12 تیمی این گروه قرار داده است.

شاگردان علی ضمیری‌کامل در هفته قبل، موفق شدند تیم البرز شهرداری زنجان را در بهار و در ورزشگاه خانگی خود شکست دهند و نخستین پیروزی این فصل خود را جشن بگیرند.

در بازی‌های قبل هم برابر شهرداری همدان و هلال‌ احمر ایلام به تساوی دست یافته بودند و مقابل تیم قدرتمند و صدرنشین گروه بعثت کرمانشاه تن به شکست دادند.

در هفته پنجم، تیم ذوب و فلزات بهار در بانه باید برابر تیم شهرداری این شهر قرار بگیرد و به طور قطع بازی سختی را در خانه حریف خواهد داشت.

نبود بازیکن کلیدی نماینده فوبتال بهار یعنی امین سراقی، شاید در عدم رسیدن به نتیجه مناسب این تیم تأثیر داشته باشد که باید دید، بازیکنان با غیرت تیم ذوب و فلزات از این بازی با چه نتیجه بیرون خواهند آمد.

تیم فوتبال ذوب و فلزات ولیعصر (عج) بهار امروز دوشنبه 15 مهر از ساعت 15:15 در ورزشگاه تختی بانه برابر تیم شهرداری این شهر به میدان خواهد رفت.

تا پایان هفته چهارم این رقابت‌ها تیم فوتبال ذوب و فلزات با کسب پنج امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد و تیم میزبان شهرداری بانه با چهار امتیاز در رده نهم جدول جای گرفته است.

انتهای پیام/89020/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول