اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان:

97 درصد مدارس کردستان یک‌نوبته هستند

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از یک نوبته ‌شدن 97 درصد مدارس این استان و ارتقای خدمات آموزشی طی چهار سال اخیر خبر داد.

97 درصد مدارس کردستان یک‌نوبته هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سالار عرفانی‌نسب شامگاه یکشنبه در یکصد و سی و پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش کردستان در سنندج، اظهار کرد: در حال حاضر 3 هزار و 202 مدرسه در سطح مناطق 16گانه آموزش و پرورش استان مشغول به خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی هستند.

وی افزود: بیش از 97 درصد این مدارس یک نوبته‌ شده و برای 108 واحد اموزشی باقی‌مانده نیز برنامه‌ریزی منسجمی برای یک‌نوبته شدن صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان همچنین از صعود 9 پله‌ای آموزش و پرورش استان در حوزه خدمات آموزشی طی چهار سال اخیر خبر داد و افزود: خوشبختانه با همت و تلاش مجموعه استان شاهد ارتقای جایگاه آموزشی استان از رتبه 19 کشور به رتبه 10 هستیم.

عرفانی‌نسب افزود: بر اساس ارزیابی عملکرد سراسری سال تحصیلی 91-92 خوشبختانه آموزش و پرورش کردستان رتبه نخست را در سطح ادارات و رتبه سوم آموزشی را نیز در سطح مراکز به خود اختصاص داده است.

وی افزود: با مدیریت منابع انسانی، ساماندهی پرسنل حق‌التدریسی و استفاده بهینه از نیروهای رسمی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها اقدامات ارزنده‌ای برای ارتقای خدمات آموزشی در مناطق 16گانه استان صورت گرفته و همین امر یکی از زمینه‌های صعود 10 پله‌ای استان در این مبحث است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان همچنین از کسب رتبه سوم کشوری در ارزیابی عملکرد پروژه مهر ویژه بازگشایی مدارس توسط این اداره‌کل خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با اختصاص اعتبارات باقی‌مانده از مصوبات سفر هیئت دولت و مقام معظم رهبری به طرح‌های آموزشی در استان شاهد تحولات بزرگ‌تری در این حوزه باشیم.

عرفانی‌نسب به راه‌اندازی انجمن مدیریت آموزشی در استان اشاره کرد و افزود: امید است با فعالیت این انجمن زیر نظر شورای آموزش و پرورش شاهد ارتقای فعالیت‌های پژوهشی و توانمندسازی هرچه بیشتر مدیران آموزشی استان باشیم.

انتهای پیام/79006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول