اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید مدیریت شهری جنوب شرق تهران از بزرگراه امام رضا (ع) مطرح شد

تاکید مدیر شهری جنوب تهران بر ساماندهی سریع حاشیه بزرگراه امام رضا (ع)

مدیر شهری جنوب شرق تهران بر تسریع در ساماندهی حاشیه بزرگراه امام رضا(ع) تاکید کرد.

تاکید مدیر شهری جنوب تهران بر ساماندهی سریع حاشیه بزرگراه امام رضا (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌ عمومی مدیریت شهری جنوب شرق تهران، علی‌اکبر انجمنی در بازدیدی که با همراهی معاونان و مدیران منطقه از سطح محدوده منطقه جنوب شرق داشت بر تسریع در روند ساماندهی حاشیه بزرگراه امام رضا (ع) به جهت اهمیت این پروژه به‌عنوان ورودی شرق تهران و محل تردد زائران امام هشتم (ع) تاکید کرد.

مدیر شهری جنوب شرق تهران در ارتباط با تملک املاک واقع در طرح و رفع معارضان مربوط به کندرو بزرگراه، مرمت پل‌های عابر پیاده، ساماندهی فضای سبز حاشیه بزرگراه، جمع‌آوری نخاله‌ها، نظافت و آراستگی حاشیه بزرگراه رهنمودهای لازم را به معاونان ذی‌ربط صادر کرد.

انجمنی در ادامه در بازدید از بزرگراه امام علی (ع)، بر تسریع در روند تامین روشنایی حاشیه بزرگراه و معابر منتهی به آن و همچنین احداث فضای سبز مورد نیاز در رمپ و لوپ‌های بزرگراه تاکید کرد.

مدیر شهری جنوب شرق تهران سپس با حضور در محدوده ناحیه سه و بزرگراه آزادگان به‌عنوان شریان اصلی ترانزیتی شهر تهران، بر توجه جدی بر نظافت حاشیه بزرگراه و نظارت مستمر بر عملکرد پیمانکار مربوطه تاکید کرده و دستورات لازم را در ارتباط با تسریع در روند عملیات پیاده‌روسازی در خیابان رجب‌نیا صادر کرد.

انجمنی در حاشیه این بازدید با چند تن از شهروندان به گفت‌و‌گوی صمیمانه پرداخت و خواستار تعامل هرچه بیشتر شهروندان با شهرداری و شورایاری در راستای خدمت‌رسانی مطلوب شد.

انتهای پیام/2462/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول