اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

دوچرخه‌سوار قزوینی قهرمان مسابقات جایزه بزرگ کوهستان شد

رقابت‌های جایزه بزرگ دوچرخه‌سواری کوهستان در رشته دانهیل با معرفی نفرات برتر و قهرمانی شرکت‌کننده قزوینی به پایان رسید.

دوچرخه‌سوار قزوینی قهرمان مسابقات جایزه بزرگ کوهستان شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، مسابقه جایزه بزرگ کوهستان در رشته دانهیل، عصر امروز به میزبانی شهرداری خلیل‌شهر در ارتفاعات پارک جنگلی «سرخ‌اُ» از توابع بخش مرکزی بهشهر برگزار شد.

بهرام علی‌قنبری، رئیس کمیته دوچرخه‌سواری کوهستان فدراسیون در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری  فارس گفت: در این رقابت‌ها 24 دوچرخه‌سوار از هفت استان کشور، مسیر سه کیلومتری پیست جنگلی «سرخ‌اُ» خلیل‌شهر را برای کسب عنوان برتر رکاب زدند.

وی افزود: در نتیجه این مسابقات حسین زنجانیان از تیم قزوین با زمان سه دقیقه و 9 ثانیه و 648 صدم ثانیه به مقام قهرمانی رسید، همچنین امین نجفی‌بزی از زاهدان با زمان سه دقیقه و 21 ثانیه و 690 صدم ثانیه و امین تاکندی از قزوین با زمان سه دقیقه و 31 ثانیه و 962 صدم ثانیه عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.

علی‌قنبری از میزبانی شایسته این دوره از مسابقات که همانند سال گذشته با همکاری شهرداری و شورای اسلامی خلیل‌شهر انجام پذیرفت، ابراز رضایت کرد.

وی پیست دوچرخه‌سواری کوهستان خلیل‌شهر را یکی از پیست‌های استاندارد کشور دانست و اظهار داشت: امیدوارم با حمایت مسئولان بتوانیم مسابقاتی در سطح بالاتر را در این مکان برگزار کنیم.

انتهای پیام/86001/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول