اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته تربیت بدنی

همایش دوچرخه‌سواری در کوهبنان برگزار شد

همایش دوچرخه‌سواری همگانی به مناسبت دهه ولایت و هفته تربیت بدنی در کوهبنان برگزار شد.

همایش دوچرخه‌سواری در کوهبنان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، همایش دوچرخه‌سواری همگانی عصر امروز به مناسبت دهه ولایت و هفته تربیت بدنی با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت دوچرخه‌سواری شهرستان کوهبنان برگزار شد.

در این همایش که ورزشکاران در چهار گروه سنی نونهالان، نوجوان، جوانان و پیشکسوتان حضور داشتند، مسیر قبور شهدای گمنام، بلوار برهان‌الدین، خیابان شمس‌الائمه، بلوار شهدا تا گلزار شهیدان هشت سال دفاع مقدس را رکاب زدند.

ورزشکاران پس از رسیدن به نقطه پایان با حضور در گلزار شهدای کوهبنان ضمن غبارروبی، عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهیدان بار دیگر با آرمان‌های بلند حضرت امام (ره) و شهیدان همیشه سرافراز عهد و پیمان بستند و بر حمایت همه جانبه از منویات و رهنمودهای پیامبرگونه مقام معظم رهبری تأکید کردند و در پایان ضمن حضور در حرم مطهر امامزاده سید سلیمان و قرائت زیارت عاشورا، یاد و خاطره تمام شهدای ورزشکار شهرستان را گرامی داشتند.

جواد مجیدی، مسئول هیئت دوچرخه‌سواری کوهبنان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مردم ایران باید به خود ببالند در سرزمینی نفس می‌کشند که زیر چتر ولایت، رهبری متفکر و فرزانه قرار دارند که می‌توانند آزادانه تمام فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و هنری و ... را با رعایت موازین اسلامی و قانونی به خوبی انجام دهند که از جمله آنها ورزش است.

وی ادامه داد: دوچرخه‌سواری یکی از ورزش‌هایی است که دسترسی به آن آسان است و کمترین نقش را در آلودگی هوا دارد و موجب نشاط و شادابی انسان می‌شود که سن و سال خاصی را در بر نمی‌گیرد؛ به گونه‌ای که پدربزرگ‌ها هم می‌توانند در این همایش و مسابقات شرکت کنند.

مجیدی تأکید کرد: دوچرخه‌سواری یک تمرین، ورزش سالم، کم‌خطر و کم هزینه‌ای است که موجب تقویت ماهیچه‌های بدن می‌شود و در نهایت زمینه طراوت و شادابی جسم و روح انسان را فراهم می‌کند.

وی عنوان کرد: این همایش پنجمین همایش دوچرخه‌سواری در سال جاری است و امیدوارم در روز 13 آبان‌‌ماه سال جاری دوچرخه‌سواران کوهبنانی همگام با سایر مردم ایران اسلامی در مراسم روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی شرکت ‌کنند و بار دیگر با فریادهای کوبنده، برائت و بیزاری خود را از آمریکای جهانخوار و رژیم صهیونیستی به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/80012/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول