اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار آبادان:

تعداد کانال‌های روباز دفع آب در آبادان زیاد است

معاون شهردار آبادان گفت: تعداد کانال‌های روباز دفع آب دراین شهر زیاد است.

تعداد کانال‌های روباز دفع آب در آبادان زیاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، عبدالرضا دیدار ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی این شهرستان که با حضور اعضای این شورا در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: بلافاصله پس از برگزاری جلسه قبل شورای سلامت جلسه‌ای با حضور شهردار برگزار و در خصوص کانال‌های دفع آب برنامه‌ریزی شد.

وی افزود: در این راستا چهار پیمانکار برای اجرای این طرح انتخاب و کار خود را آغاز کرده‌ و در حال انجام کار مسقف‌کردن این کانال‌ها هستند.

معاون شهردار آبادان ادامه داد: در چهار منطقه‌ای که جزو مصوبات شورای سلامت است از پیمانکاران خواسته شد تا ظرف 75 روز کار را به پایان برسانند.

دیدار تصریح‌ کرد: در این راستا کانال دهداری هم‌اکنون 70 درصد نسبت به جلسه قبل شورای سلامت پیشرفت داشته و در این مدت 175 متر از آن مسقف شده است.

وی اضافه‌ کرد: در دیگر مناطق نیز به همین ترتیب عملیات مسقف‌کردن کانال‌های دفع آب‌های سطحی در حال انجام کار است.

معاون شهردار آبادان خاطرنشان‌ کرد: یکی از مشکلاتی که وجود دارد این است که آبادان کانال‌های روباز دفع آب زیادی دارد و  مسقف‌کردن به زمان زیادی نیاز دارد.

دیدار در خصوص مصوبه احداث میدان و انتقال ترمینال برون شهری نیز گفت: کار احداث میدان توسط شهرداری انجام شده است و علاوه بر آن برخی نواقص موجود در ترمینال نیز در حال برطرف شدن است.

وی ادامه داد: امیدواریم با رفع این موارد شاهد انتقال ترمینال برون‌شهری به محل جدید خود در اسرع وقت باشیم.

معاون شهردار آبادان تصریح‌کرد: برای رفع مشکل زباله‌های منطقه چهار احمدآباد نیز شهرداری آبادان اقدام به ایجاد باکس‌های زباله در زمینی در حوالی بازار این منطقه کرده تا شاهد تجمع زباله‌ها که منظره‌ای بد را ایجاد می‌کند نباشیم.

انتهای پیام/72008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول