اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

417 میلیارد تومان بودجه مشارکتی در اردبیل اجرایی شد

شهردار اردبیل گفت: شهرداری در سال‌های اخیر در حرکتی انقلابی در حوزه مشارکت اقدام به اجرایی شدن 417 میلیارد تومان پروژه مشارکتی کرده است.

417 میلیارد تومان بودجه مشارکتی در اردبیل اجرایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری در جلسه صبح امروز شورای شهر اردبیل اظهار داشت: ما بر اساس برنامه پنج ساله هدف‌گذاری‌هایمان را انجام دادیم و در برش سالانه با بودجه مناسب سعی می‌کنیم بخشی از اهدافمان را عینیت ببخشیم.

وی با بیان اینکه از لحاظ درآمد به رغم برخی ضعف‌ها و کمبودها دغدغه‌ای وجود ندارد، تصریح کرد: در برنامه پنج ساله که قدرت انعطاف‌پذیری آن بالا است با مشاهده نقاط ضعف سعی می‌کنیم اهداف آن را پیگیری کنیم.

شهردار اردبیل افزود: سال‌هاست که شهرداری اردبیل در جذب اعتبارات دولتی با توجه به محدودیت منابع اعتبارات به وضعیت جذب صفر رسیده است به طوری که ما امسال 350 میلیون تومان اعتبار در بخش‌های مختلف داشتیم در حالی که قرار بود یک میلیارد و 200 میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی منابع تزریق شود که این کار صورت نگرفت.

بدری با اشاره به حمایت نکردن مسئولان از فوتبال شهرداری اردبیل گفت: ما در این زمینه هیچ حامی نداریم و ما با منابع محدود خود سعی می‌کنیم تیم فوتبالمان را سر پا نگه داریم در حالی که وعده و وعید مسئولان باید در عمل شکل اجرایی بگیرد.

این مسئول تاکید کرد: به جای خرید امتیاز تیم دیگر اگر مسئولان و نمایندگان استان به صورت جدی از فوتبال شهرداری اردبیل حمایت کنند این تیم توان حضور در لیگ برتر را دارد.

شهردار اردبیل ادامه داد: زمانی که ما برای بازی کردن باید هزینه‌های گزافی را از بابت اجاره زمین پرداخت کنیم و برای حق پخش از صدا و سیما پول گزافی از ما می‌خواهند و اسپانسر نیز حضور ندارد که از تیم حمایت کند ما چگونه می‌توانیم به موفقیت این تیم دل ببندیم.

بدری با بیان اینکه در حوزه مشارکت، انقلابی به پا شده به طوری که بالغ بر 417 میلیارد تومان پروژه مشارکتی در سال‌های اخیر اجرایی شده و در دست اقدام است، یادآور شد: سرانه بودجه شهرداری اردبیل بسیار پایین است و این امر ناشی از درآمد کم مردم است در حالی که شهرداری با این کمبود درآمد حتی ریالی به پرسنل خود بدهکار نیست و ما در حال حاضر هیچ پیمانکار شاکی نداریم که طلبش معوق بماند.

وی خاطرنشان کرد: در این اوضاع و احوال اقتصادی همین که حقوق پرسنل‌مان را به موقع می‌دهیم و عمران شهری و خدمات روزانه را به سرانجام می‌رسانیم کار بزرگی انجام می‌دهیم و نمایندگان نباید از بابت درآمد شهرداری نگرانی داشته باشند بلکه ما از آنها می‌خواهیم در جذب سرمایه‌گذاران جذب منابع اعتباری دولتی راه و روش‌های مختلف اعمال کنند.

شهردار اردبیل در پایان سخنان خود ابراز داشت: اگر امروز شهرک‌های صنعتی ما به مانند شهر ارواح می‌ماند و بسیاری از صنایع ما در حال رکود است و استان اردبیل با مشکل اشتغال و کارآفرینی روبرو است همه به خاطر تعلل در جذب سرمایه‌گذاران است که در استان همسایه آذربایجان شرقی مسئولان ارشد عهد و پیمانی را بسته‌اند که در این عهد و پیمان از لحظه ورود سرمایه‌گذاران تا پایان پروژه همراه او باشند و اجازه ندهند در این زمینه تنها بماند.

انتهای پیام/62001/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول