اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قرچک تاکید کرد

لزوم گسترش ورزش‌های همگانی در قرچک

فرماندار شهرستان قرچک با تاکید بر اهمیت ورزش بر سلامتی و نشاط جامعه خواستار گسترش ورزش‌های همگانی در قرچک شد.

لزوم گسترش ورزش‌های همگانی در قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران،‏ رضا ریاحی پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه ورزش و جوانان شهرستان که با حضور معاونان فرماندار،‏ بهنام جهانی بخشدار مرکزی، حسین قاسی‌زاده رئیس اداره ورزش و جوانان قرچک، هوشنگ کولیوند مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک، نایب مرادی رئیس شورای اسلامی شهر قرچک و سایر روسای ادارات برگزار شد‏، بر گسترش ورزش همگانی و همگانی کردن ورزش در منطقه تاکید کرد.

فرماندار شهرستان قرچک گفت: ورزش و بازى از تفریحات سالم و سودمند و نشاط انگیز بوده و در تأمین سلامتى و بهداشت جان و تن انسان بسیار مؤثر است به همین دلیل باید در بین تمام اقشار جامعه به‌ویژه دانش‌آموزان نهادینه شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک با اشاره به آموزش ورزش‌های مورد تاکید اسلام از جمله شنا خواستار این شد تا سازمان‌های متولی آموزش این ورزش را با کمترین هزینه در اختیار دانش‌آموزان قرار دهند.

ریاحی همچنین بر تشکیل نهاد اجتماعی و فرهنگی در شهرداری تاکید و آن را در توسعه ورزش مفید دانست.

وی همچنین به لزوم گسترش ورزش صبحگاهی و پیاده‌روی خانوادگی اشاره کرد و از اداره ورزش و جوانان شهرستان خواست تا نسبت به این امر اهتمام لازم را داشته باشد.

تدوین برنامه جامع برای گسترش ورزش

معاون سیاسی ـ انتظامی فرماندار شهرستان قرچک نیز در این نشست گفت: باید در راستای گسترش ورزش سطح شهرستان برنامه‌ای جامع و مدونی هم در سطح شهر و هم روستاها تدوین کرد چراکه در این شهرستان جوانان و نخبگان علمی و ورزشی زیادی وجود دارند.

حبیب‌اله ابراهیمی با اشاره به اینکه باید برنامه‌های ورزشی جنبه عملیاتی به خود بگیرند‏‏ بر لزوم هماهنگی برنامه‌های ورزشی با سایر ادارات، لزوم توجه به موارد بهداشتی و اخلاقی در سالن‌ها و استخرها، توزیع عادلانه سرانه ورزشی در سطح شهرستان و گسترش آن در بین اقشار مختلف به‌ویژه دانش‌آموزان و بانوان تاکید کرد.

ضرورت تشکیل معاونت فرهنگی در شهرداری قرچک

نایب مرادی، رئیس شورای اسلامی شهر قرچک نیز در این نشست به ضرورت تشکیل معاونت اجتماعی و فرهنگی در شهرداری اشاره کرد و گفت: شورا و شهرداری قرچک در صدد هستند تا حد امکان برای اعتلای ورزش شهرستان به کمک اداره ورزش و جوانان بیایند.

سازماندهی 9800 ورزشکار در قرچک

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک نیز در این نشست با اشاره به اینکه در شهرستان 9 هزار و 800 ورزشکار سازمان یافته حضور دارند‏، بیان کرد: امید است این میزان تا پایان سال به 11 هزار نفر برسد.

حسین قاسی‌زاده افزود: 42 تن از ورزشکاران سطح شهرستان به تیم‌های ملی مختلف اعزام شدند و از این تعداد 12 نفر جزو بانوان بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تیم فوتسال شهدای مقاومت با امتیاز سپاه تشکیل شده و در دسته دوم بازی می‌کند، گفت: امید است این تیم با پشت سر گذاشتن موفقیت‌های لازم دو سال دیگر در کنار تیم شهید منصوری به فعالیت خود ادامه دهد.

انتهای پیام/2462/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول