اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خبر داد

اجرای 8 پروژه بزرگ ورزشی در شهرستان کنگان

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از اجرای هشت پروژه بزرگ ورزشی در شهرستان کنگان خبر داد.

اجرای 8 پروژه بزرگ ورزشی در شهرستان کنگان

رضا جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: گسترش ورزش در مناطق مختلف استان بوشهر از اولویت‌های این اداره کل است و در این مسیر اهتمام جدی داریم.

وی افزود: توزیع عادلانه امکانات ورزشی در شهرها و روستاهای مختلف مورد تاکید قرار دارد و به گونه‌ای عمل می‌کنیم که رضایت خاطر جوانان و ورزشکاران فراهم شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خاطرنشان کرد: در شهرستان کنگان تاکنون اقدامات قابل توجه و مهمی در حوزه توسعه زیرساخت‌های ورزشی انجام گرفته و در حال حاضر نیز چند طرح مهم و تاثیرگذار در دست اجراست.

جمشیدی از اجرای هشت پروژه بزرگ ورزشی در شهرستان کنگان خبر داد و ابراز داشت: هم‌اکنون هشت پروژه مهم و بزرگ در شهرها و روستاهای شهرستان کنگان از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبری در دست اجراست.

وی اضافه کرد: این پروژه‌ها از 55 تا 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و با تخصیص‌های جدیدی که داشته‌ایم انتظار داریم بیشتر طرح‌ها امسال به بهره‌برداری برسند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: سالن ورزش‌های رزمی بنک با 75 درصد پیشرفت فیزیکی از طرح‌هایی است که امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

جمشیدی افزود: چمن مصنوعی شهر کنگان با پیشرفت 80 درصد و خوابگاه ورزشکاران با پیشرفت 60 درصد نیز از جمله طرح‌هایی است که امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی یادآور شد: سالن ورزشی سقف کوتاه کنگان و زمین چمن سیراف و چند پروژه ورزشی دیگر نیز به زودی تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای پیام/2451/ک/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول