اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

مردم خلخال در راهپیمایی 13 آبان حضور حماسی خواهند داشت

فرماندار شهرستان خلخال گفت: مردم ولایی خلخال مثل همیشه امسال نیز در راهپیمایی 13 آبان حضور حماسی خواهند داشت.

مردم خلخال در راهپیمایی 13 آبان حضور حماسی خواهند داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی 13 آبان اظهار داشت: به دلیل پیش‌رو بودن این روز جهانی و اهمیت آن و اینکه دشمن نظر به حضور حماسی ملت ایران در این روز دوخته است این راهپیمایی باید هر چه باشکوه‌تر برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم فهیم و ولایی شهرستان خلخال در این روز پرعظمت که مصادف با شهادت دانشجویان و دانش‌آموزان پیرو خط امام است در صحنه‌ دفاع از ارزش‌های نظام حضور خواهند یافت.

فرماندار شهرستان خلخال افزود: با توجه به همزمانی این مراسم راهپیمایی روز 13 آبان و تقارن آن با آغاز عزاداری‌های ماه محرم حضور هیئت‌های مذهبی در این راهپیمایی بی‌نظیر و پرشکوه خواهد بود.

محمدی از ادارات و ارگان‌های دولتی و غیر‌دولتی و نهادها خواست تا با آذین‌بندی مناسب با شعار‌های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و جملات مناسبتی خود را آماده استقبال برای حضور در راهپیمایی 13 آبان کنند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: مردم خلخال همچون سال‌های گذشته که در صحنه‌ها حضور داشتند این بار نیز شعار استکبار‌ستیزی را سر خواهند داد و به دنیا اعلام خواهند کرد که از ظلم و استبداد بیزار هستند و پشتیبانی از آرمان خمینی کبیر در دفاع از ارزش‌های انقلاب همچنان ادامه دارد.

رئیس شورای اداری شهرستان خلخال با اشاره به حضور پر شور دانش‌آموزان و دانشجویان نیز گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان با حضور در راهپیمایی 13 آبان نشان خواهند داد که راه شهدای 13 آبان در امتداد راه امام حسین (ع) همچنان ادامه دارد.

محمدی ادامه داد: خط مشی‌ها در این نظام الهی و معنوی از سوی مقام معظم رهبری بارها تبیین شده است و مردم به آنانی که رنگ عوض می‌کنند و در خط انحراف قرار دارند جواب دشمن‌شکن خواهند داد.

وی عنوان کرد: حضور در راهپیمایی 13 آبان حضور حماسی ملت ایران را در تمامی صحنه‌ها و پشتیبانی آنها از ولایت فقیه را متجلی خواهد ساخت و جواب دشمن‌شکنی برای دشمنان اسلام و ایران خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه همچنین حجت‌الاسلام محمد عابدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال نیز در سخنانی خواستار حضور یکپارچه اهالی ولایی خلخال در گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 13 آبان در راهپیمایی این روز شد.

انتهای پیام/62008/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول