اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلطانیه:

راهپیمایی 13 آبان پاسخی قاطع به زیاده‌خواهی دشمنان است

فرماندار شهرستان سلطانیه گفت: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی 13 آبان پاسخی قاطع به زیاده‌خواهی‌های دشمنان خواهند داد.

راهپیمایی 13 آبان پاسخی قاطع به زیاده‌خواهی دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد ذوالقدر ظهر امروز در جلسه مسئولان هماهنگ‌کننده برنامه‌های 13 آبان با تاکید بر لزوم پرشور مردم در راهپیمایی روز 13 آبان اظهار داشت: امسال برای پاسخ‌گویی به زیاده‌خواهی‌های دشمنان اسلام، مراسم راهپیمایی 13 آبان با شکوه و عظمت خاصی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) اظهار داشت: دانشجویان پیرو خط امام راحل (ره) با این عمل خود خفت و خواری نظام سلطه را برای همیشه از درون مملکت ایران اسلامی زدودند.

فرماندار شهرستان سلطانیه با بیان اینکه روز 13 آبان ماه یادآور ابهت پوشالی آمریکا است، گفت: مردم متعهد و انقلابی ایران اسلامی در مقاطع مختلف توانسته‌اند با حضور گرم و حماسی خود توطئه‌های کور دشمنان نظام را نقش بر آب کرده و همواره و پیوسته سربلندی و سرفرازی خود را به رخ جهانیان بکشانند.

وی با اشاره به اندیشه‌ها‌ی جهانی و انسان‌ساز امام (ره) خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) با تاسی از اندیشه‌های ائمه اطهار (ع) توانستند سیاست یاوه‌گویی استعمار‌گران را با شعار‌ نه شرقی نه غربی برای ملت ایران اسلامی در تاریخ حک کنند.

ذوالقدر افزود: یوم‌الله 13 آبان به عنوان یک روز تاریخی در کتاب انقلاب اسلامی ایران یادآور سه مسئله مهم از جمله، تبعید حضرت امام (ره)، تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان و روز دانش‌آموز است.

وی با بیان اینکه 13 آبان ماه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران از ارزش و جایگاه بالایی برخوردار است، گفت: وظیفه همه ما در راستای تداوم انقلاب اسلامی شرکت گسترده و باشکوه در این راهپیمایی است و با توجه به تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیست جهانی می‌طلبد که مردم کشورمان امسال حضوری باشکوه‌تر و آگاهانه‌تر در این حماسه بزرگ داشته باشند.

فرماندار شهرستان سلطانیه با تأکید بر لزوم حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز 12 آبان تصریح کرد: مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه سلطانیه بار دیگر با حضور پرشور خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.

انتهای پیام/73001/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول