اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فرهنگسرای جوان استانداری آذربایجان غربی اعلام کرد

احداث 3 باب سالن ورزشی در آذربایجان غربی

رئیس فرهنگسرای جوان استانداری آذربایجان غربی از احداث سه باب سالن ورزشی در طول نیمه نخست سال جاری خبر داد.

احداث 3 باب سالن ورزشی در آذربایجان غربی

علی اصغر شادجو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در طول چهار سال گذشته فعالیت‌های گسترده‌ای در بخش‌های عمرانی فرهنگسرای جوان استانداری آذربایجان غربی صورت گرفته است.

وی در این راستا به ساخت‌ سالن‌های ورزشی متعدد اشاره کرد و گفت: عناوین تمامی این سالن‌های ورزشی به اسامی متبرک شهدا مزین شده است.

شادجو در طول شش ماه نخست سال جاری، به احداث و تکمیل سالن رزمی شهید مؤذن و سالن تنیس خاکی شهید جهانگیرزاده اشاره کرد و گفت: آماده‌سازی زمین فوتبال و والیبال ساحلی شهید بهزاد دربندی نیز در مراحل نهایی قرار دارد.

وی از تجهیز سالن ژیمناستیک و نصب سالن ترامبولینگ نیز در این مدت خبر داد و افزود: احداث دفتر آکادمی فوتبال نیز از دیگر اقدامات عمرانی انجام گرفته در نیمه نخست سال جاری در فرهنگسرای جوان استان است.

رئیس فرهنگسرای جوان استانداری آذربایجان غربی در این راستا بر تجهیز موردی سالن‌های شهید باکری، عطائی و سالن‌های زیر سکو نیز اشاره و تصریح کرد: البته روند تجهیز این سالن‌ها در مقطع خاص زمانی نبوده و در تمام دوران سال تداوم دارد.

شادجو نصب دو فقره بوفه عرضه مواد غذایی در سالن‌های ورزشی، سامانه بلوتوث، ارسال پیامک و تهیه بانک اطلاعاتی مدیران، کارمندان و اعضای فرهنگسرا، چاپ بروشور تیزر تبلیغاتی و تهیه فیلم مدیا را از دیگر اقدامات انجام گرفته برشمرد.

وی هزینه‌های صرف شده برای فعالیت‌های عمرانی انجام شده در این مدت را افزون بر 144 میلیون تومان اعلام کرد و تصریح کرد: این در حالی است که درآمد حاصل از محل شهریه‌ها 139 میلیون تومان بوده است.

شادجو با اعلام اینکه میزان هزینه‌های جاری 72 میلیون تومان برآورد شده است، گفت: همواره تلاش می‌شود تا از مربیان کارآزموده و مجرب برای مربی‌گری در برنامه‌های آموزشی فرهنگسرا استفاده شود که افزون بر 40 میلیون و 370 هزار و 680 تومان میزان حق‌الزحمه مربیان در این مدت بوده است.

انتهای پیام/61006/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول