اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب ‌رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس:

هزینه سالانه درمان معتادان برابر با ساخت 700 سالن ورزشی است

نایب ‌رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: هزینه سالانه درمان معتادان در زندان‌ها و کمپ‌ها برابر با هزینه ساخت 700 سالن ورزشی است.

هزینه سالانه درمان معتادان برابر با ساخت 700 سالن ورزشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، داوود محمدی عصر امروز در حاشیه همایش پیاده‌روی شهر رازمیان اظهار داشت: هزینه درمان معتادان در زندان‌ها و کمپ‌ها هر ساله برابر با هزینه ساخت 700 سالن ورزشی است.

وی افزود: بنابر این باید نوجوانان و جوانان خود را به سمت ورزش سوق داده و با پیشگیری از ابتلای جوانان به اعتیاد، هزینه‌ای که برای درمان معتادان می‌شود را در بخش ورزش صرف کنیم و جامعه‌ای شاداب و سالم داشته باشیم.

نایب‌ رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تأثیر اجرای ورزش‌های‌ همگانی در بین مردم تصریح کرد: در حوزه ورزش همگانی اقدامات خوبی در استان قزوین انجام گرفته که جای تقدیر دارد.

محمدی با اشاره به برخی کاستی‌ها در مناطق محروم استان قزوین و لزوم برطرف‌سازی آن بیان کرد: اخیرا در صحن مجلس شورای اسلامی در نطقی 9 دقیقه‌ای مظلومیت مناطق محروم این استان را فریاد زدم.

* تشکیل 137 جلسه برای برطرف‌سازی مشکلات قزوین

این مسئول با اشاره به پیگیری‌های مستمر در خصوص برطرف‌سازی مشکلات استان قزوین گفت: در 9 ماه پایانی سال گذشته 137 جلسه در سطح رئیس‌جمهور، معاونان رئیس‌جمهور، وزرا و معاونان آنان برای برطرف کردن مشکلات این استان برگزار کردیم.

محمدی ابراز داشت: برای جبران کمبود بودجه از روش‌های جدید برای جذب منابع مالی استفاده شده که این روش‌ها در بسیاری از موارد مثمرثمر بوده است.

نایب‌ رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به عنوان نمونه برای ساخت مترو هشتگرد به قزوین با یک شرکت چینی قرارداد بسته‌ شده تا در عوض تکمیل این پروژه این شرکت چینی برای مدت 10 سال از عواید این خط مترو بهره ببرد.

محمدی با تأکید بر انجام اقدامات بنیادی عنوان کرد: مشکلات استان قزوین الویت‌بندی شده است و به دنبال انجام اقدامات بنیادی در این استان هستیم.

به گزارش فارس، در همایش پیاده‌روی شهر رازمیان به قید قرعه جوایزی به رسم یادبود به شرکت‌کنندگان اهدا شد.

انتهای پیام/77003/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول