اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خریدار وعده احداث سالن ظرف مدت چهار ماه داده است

سازمان منطقه آزاد سالن ورزشی بانوان قشم را فروخته است

مدیر اداره ورزش و جوانان قشم با بیان اینکه سرانه فضای سرپوشیده ورزشی قشم برابر با هفت سانتی‌متر است، گفت: سازمان منطقه آزاد تنهاترین سالن ورزشی بانوان در جزیره را فروخته است.

سازمان منطقه آزاد سالن ورزشی بانوان قشم را فروخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، محمدمهدی جهانبخش پیش از ظهر امروز در نشست شورای ورزشی شهرستان که به مناسبت هفته تربیت بدنی، در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار داشت: هفته تربیت بدنی هفته‌ای است که سلامت، نشاط، شور، هیجان و اشتیاق را به جامعه هدیه می‌کند.

به گفته وی، ایجاد شور و نشاط در جامعه متاثر این زحمات هیئت‌های ورزشی در شهرستان استان و فدراسیون‌های ورزشی است.

جهانبخش افزود: مصادف شدن دهه ولایت با هفته تربیت بدنی پیام آور این است که ورزش فقط در قهرمانی خلاصه نمی‌شود و ما باید از مولا علی (ع) که خودشان اسوه معرفت، جوانمردی و اخلاق بودند الگو بگیرم.

مدیر اداره ورزش و جوانان قشم بیان داشت: ورزشکاران ما باید در کنار ورزش کردن مسائل فرهنگی و فضائل اخلاقی را نیز در فعالیت‌های خود مدنظر داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: در شهرستان قشم 24 هیئت ورزشی فعالیت می‌کنند و 20 باشگاه مجوز قانونی دریافت کرده‌اند که از ابتدای سال 30 باشگاه درخواست ثبت داده‌اند که این امر نشان از علاقه‌مندی باشگاه‌ها به فعالیت قانونی و رسمی و ساماندهی دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به فعالیت برخی از باشگاه‌ها در قشم، اضافه کرد: باشگاه استقلال زرین در حال حاضر به عنوان یک برند در استان شناخته می‌شود.

جهانبخش افزود: صعود باشگاه آرش قشم به لیگ دسته دوم کشور طی روزهای اخیر و حضور تیم‌های سهیلی و امید درگهان در لیگ دسته برتر فوتبال هرمزگان نشان از فعالیت مناسب و مطلوب باشگاه‌ها در شهرستان قشم دارد.

این مسئول ادامه داد: از ابتدای سال نزدیک به پنج میزبانی قهرمانی استان و یک میزبانی قهرمانی کشور پاراگلایدر به مناسبت روز ملی خلیج فارس و یک دوره مسابقات فوتبال ساحلی غرب آسیا با همکاری سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شده است.

مدیر اداره ورزش و جوانان قشم، مشکلات اساسی در حوزه ورزش را در بحث زیر ساخت‌های ورزشی عنوان کرد و افزود: جزیره قشم از نظر فضای ورزشی مظلوم‌ترین شهرستان در کشور است.

وی ابراز داشت: داشتن سرانه هفت سانتی‌متر فضای ورزشی سرپوشیده راه ورزش کردن را با توجه به شرایط آب و هوایی برای ورزشکاران و مردم قشم سخت کرده است.

جهانبخش متذکر شد: تنها سالن سرپوشیده ویژه بانوان که سازمان منطقه آزاد در اختیار داشته را فروخته که جهت فضای سبز برای یکی از هتل‌های قشم در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، طبق قولی که سرمایه‌گذار این مجموعه داده قرار شد سالن جدید را چهار ماهه احداث کنند.

این مسئول اذعان داشت: وجود موج شکن جهت کنترل وضعیت جوی دریا برای ورزش‌های آبی همانند رشته‌های ورزشی قایقرانی، جت اسکی، پارا سیلینگ و سایر ورزش‌ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/88001/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول