اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کاله مازندران:

مشکلات متعدد در ساخت سالن ورزشی کاله/ جلسه با استاندار برگزار شود

مدیرعامل باشگاه ورزشی کاله مازندران با اعلام اینکه ساخت سالن ورزشی 8 هزار نفری کاله 8 هزار مشکل دارد، گفت: چندین بار درخواست کردیم جلسه بررسی مشکلات با استاندار برگزار شود.

مشکلات متعدد در ساخت سالن ورزشی کاله/ جلسه با استاندار برگزار شود

بهمن سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: از مشکلات ساخت سالن 8 هزار نفره هرچه بگوییم کم گفتم.

وی بیان داشت: برای این سالن می‌توان گفت 8 هزار مشکل متفاوت داریم، با توجه به اینکه کارگرانی را به همراه مهندسان با تجهیز کارگاه به کارگیری کردیم ولی هنوز مشکلات اساسی اداری برای ساخت و ساز وجود دارد.

سلیمانی با تاکید بر اینکه در درخواستی از استانداری مازندران خواستیم تا مشکلات این سالن بررسی شود، اذعان داشت: با توجه به تغییر و تحولات در استانداری هنوز هیچ پاسخی دریافت نکردیم.

وی با بیان اینکه حدود دو تا سه جلسه درباره مشکلات اداری سالن 8 هزار نفری والیبال کاله برگزار کردیم ولی همچنان درگیر این نوع مسائل و مشکلات اداری شهری و استانی هستیم، گفت: همه جای دنیا ارگان‌های دولتی و شهرداری‌ها سالن‌های ورزشی ساخته و در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهند ولی ما می‌خواهیم کمک حال آنها شویم که مسئولان در اقدامی جالب به ما توجهی ندارند.

سلیمانی در پایان ابراز داشت: دولت و شهرداری‌ها باید در ساخت سالن و زیرساخت‌های ورزشی به میدان بیایند ولی زمانی که بخش خصوصی وارد کار می‌شود به آنها توجه نمی‌کنند.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول