اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان دشتستان:

فاصله گرفتن نسل جدید از نسل‌ اول انقلاب خطرناک است

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان دشتستان گفت: فاصله گرفتن نسل‌های جدید از نسل‌های اول انقلاب پدیده‌ای خطرناک است.

فاصله گرفتن نسل جدید از نسل‌ اول انقلاب خطرناک است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید محمدجواد مهدوی مرتضوی صبح امروز در نشست پرسش و پاسخ نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با دانشجویان دشتستان اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر نظام هستیم.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان دشتستان با قدردانی از حضور موسوی‌نژاد و اساتید و دانشجویان افزود: دانشجویان، متفکران و فرهیختگان جامعه هستند که همواره باید از مسائل روز جامعه آگاهی داشته باشند.

مهدوی مرتضوی خاطرنشان کرد: فاصله گرفتن نسل‌های جدید از نسل‌های اول انقلاب پدیده‌ای خطرناک است و نباید اجازه دهیم این اتفاق بیفتد.

وی تاکید کرد: جداکردن مسیر جوانان و فرهیختگان جامعه از روند و ارزش‌های انقلاب اسلامی جزو برنامه‌های خصمانه دشمنان است که با تهاجمات فرهنگی، جنگ نرم و فریبکاری انجام می‌پذیرد.

مسئول بسیج دانشجویی دشتستان با اشاره به اینکه باید نشست‌های بصیرتی و کرسی‌های آزاداندیشی به‌طور مستمر برگزار شود، اذعان کرد: چنین نشست‌هایی، جوانان را آگاه کرده و با اطلاع‌رسانی و بصیرت‌افزایی موجب استحکام ارتباط آنها با ارزش‌های دینی و انقلابی می‌شود.

مهدوی مرتضوی اضافه کرد: ارتباط یا عدم ارتباط با آمریکا یکی از مباحث مهم و مطرح در کشور است و باید در راستای رفع شبهات جوانان و دانشجویان گام‌های لازم را برداریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دشتستان نیز با بیان خیرمقدم به دانشجویان و نماینده مردم دشتستان اظهارداشت: نشست‌های پرسش و پاسخ و مباحثه در مورد مسائل روز، موجب ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی و فهم سیاسی دانشجویان می‌شود.

مسعود دهدشتی تداوم برنامه‌های مشابه را امری مفید و از ضروریات دانشگاه برشمرد.

انتهای پیام/2452/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول