اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی قزوین:

بسیج دانشجویی توطئه دشمنان در دانشگاه‌ها را خنثی کرد

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: بسیج دانشجویی با فعالیت در مراکز دانشگاهی بسیاری از توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را خنثی کرد.

بسیج دانشجویی توطئه دشمنان در دانشگاه‌ها را خنثی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان ظهر امروز با حضور بهرام‌زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان، حجت‌الاسلام حیدری نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی قزوین، برزگر مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین، معاونان، استادان و جمعی از بسیجیان در سالن آمفی تئاتر دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان برگزار شد.

مهدی برزگر در این مراسم اظهار داشت: بسیج ثمره تدبیر و دوراندیشی حضرت امام(ره) بود که برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نظام در عرصه‌های مختلف تشکیل شد.

وی ادامه داد: آسیب زدن به مراکز علمی و دانشگاهی به دلیل حضور جوانان و دانشجویان یکی از راه‌هایی بود که دشمنان می‌خواستند به نظام ضربه وارد کنند اما با حضور و فعالیت بسیج دانشجویی این دسیسه نیز خنثی شد.

وی ادامه داد: دانشجویان بسیجی با شعار پاسداری از اصول تغییر‌ناپذیر نه شرقی و نه غربی فعالیت خود را آغاز کردند و آرمان‌ها و اهداف بلند انقلاب اسلامی را پیش گرفته تا به سر منزل مقصود برسانند.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین افزود: یکی دیگر از اهداف تشکیل بسیج دانشجویی شناسایی نیروهای هم‌تراز انقلاب اسلامی در کنار دانشگاهیان و نیروهای متخصص و متعهد بود تا به جامعه معرفی شده و برای خدمتگزاری آماده شوند و این وظیفه بسیار سنگین و خطیری است.

برزگر به ویژگی‌های بسیج دانشجویی اشاره کرد و گفت: بسیج دانشجویی علاوه بر اینکه باید مطالبه‌گر، حق‌بین، با بصیرت و منطقی باشد باید از تیزبینی و هوشیاری لازم برای وارد نشدن در بازی‌های سیاسی نیز برخوردار باشد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم پس از ارائه عملکرد یکساله بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان از زحمات محمد اسدالهی مسئول سابق بسیج دانشجویی این واحد تقدیر و حکم داود هاشمی به عنوان مسئول جدید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان اهدا شد.

انتهای پیام/77003/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول