اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اردوهای جهادی بسیج دانشجویی شاهرود خبر داد

حضور بیش از 600 دانشجو در اردوهای جهادی بسیج دانشجویی شاهرود

مسئول اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود گفت: بیش از 600 نفر دانشجو در اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود شرکت کردند.

حضور بیش از 600 دانشجو در اردوهای جهادی بسیج دانشجویی شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سید مصطفی موسوی پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی شاهرود که با حضور مسئولان و دانشجویان جهادگر و خانواده‌های آن‎ها در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد، در سخنانی با ارائه گزارشی مختصر از اردوهای جهادی بسیج دانشجویی گفت: امسال برای نخستین بار هر دانشگاه در شاهرود اردوی جهادی مجزا برگزار کرد که این باعث برگزاری پرشور و پررنگ اردوهای جهادی و حضور دانشجویان بیشتر و خدمت‎رسانی بهتر به روستاهای بیشتر شد.

وی افزود: از ابتدای فروردین سال 92 اردوها شروع و تا 26 شهریورماه به طول انجامید که 618 نفر از دانشجویان دفتر بسیج دانشجویی از تمام دانشگاه‌های شاهرود به صورت گروهی حضور داشتند.

مسئول اردوهای جهادی بسیج دانشجویی شاهرود تصریح کرد: این اردوها در مناطق طرود، قلعه‌ نوخرقان، اطراف آن، مزج و جیلان، فرومد، کلاته‎سادات، نردین و نام‎نیک برپا شده است.

وی خاطر نشان کرد: گزارش‌هایی داریم که مردم این روستاها حتی از نعمت آب آشامیدنی محروم‎اند و در بحث بهداشت و مواد مخدر و بیکاری‌ها هم که بیداد می‌کند و از مسئولان خواهش می‌کنیم که پیگیر باشند.

گفتنی است، در این مراسم، کلیپ‌هایی از فعالیت‌های گروه‌های جهادی دانشگاه‌های آزاد، علمی کاربردی، پیام نور و دانشگاه شاهرود پخش شد و از دست‎اندرکاران اردوهای جهادی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/2249/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول