اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر خبر داد

تجهیز پارک جنگلی ساحلی بنک کنگان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر از تجهیز پارک جنگلی ساحلی بنک کنگان خبر داد.

تجهیز پارک جنگلی ساحلی بنک کنگان

هوشنگ شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: حفاظت از منابع طبیعی و حفظ جنگل‌ها و مراتع از اولویت‌های این اداره کل است و در سال جاری تمهیدات ارزشمندی در این مسیر اندیشیده‌ایم.

وی افزود: در شهرستان‌های مختلف استان به تناسب میزان فضاهای موجود، فعالیت‌های چشمگیری انجام گرفته و به فضل خدا به موفقیت‌های خوبی نیز خواهیم رسید.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر خاطرنشان کرد: در شهرستان کنگان طی چند سال اخیر در راستای احیای منابع طبیعی اقدامات ارزنده‌ای شکل گرفته و به ویژه در حوزه آبخیزداری کارهای ارزنده‌ای توسط مسئولان انجام گرفته است.

شریفی تصریح کرد: به طور مرتب و منظم به این شهرستان سرکشی داشته‌ایم و بر پروژه‌های موجود نظارت دقیقی انجام شده و این روند تا تکمیل طرح‌ها و پروژه‌ها تداوم خواهد داشت.

وی از اجرای شش پروژه منابع طبیعی در شهرستان کنگان خبر داد و افزود: این پروژه‌ها از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری در دست اجراست.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر از تجهیز پارک جنگلی ساحلی بنک کنگان خبر داد و ابراز داشت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 7.8 میلیارد ریال از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری اجرایی و عملیاتی شده که انتظار داریم در کمترین فاصله زمانی به بهره‌برداری برسد.

شریفی بیان کرد: احداث پنج پروژه آب انبار نیز از مصوبات این سفر پر خیر و برکت است که تمام آب انبارهای به بهره‌برداری رسیده و مورد استفاده مردم قرار گرفته است.

انتهای پیام/2451/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول