اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماه نخست امسال محقق شد

انهدام 14 باند توزیع مواد مخدر در شهرستان کنگان

فرمانده انتظامی کنگان از انهدام 14 باند توزیع مواد مخدر در شهرستان کنگان در 6 ماه نخست امسال خبر داد.

انهدام 14 باند توزیع مواد مخدر در شهرستان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، کرم دشتیان ظهر امروز در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کنگان اظهار داشت: تامین امنیت از اساسی‌ترین اولویت‌های مسئولان در شهرستان است.

وی افزود: در سال جاری تمهیدات بسیار خوبی برای مقابله با متخلفان و مجرمان اندیشیده‌ایم و تلاش می‌کنیم روز به روز وضعیت امنیتی بهتر شود.

فرمانده انتظامی کنگان با تقدیر از شهردار و شورای اسلامی شهر به‌دلیل برگزاری این نشست و تعامل متقابل با نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: در شش ماهه اول سال 14 باند توزیع مواد مخدر در سطح شهر منهدم و 170 نفر در همین ارتباط دستگیر و تحویل محاکم قضایی شدند.

دشتیان در ادامه از اهتمام نیروی انتظامی در برخورد با عوامل مخل نظم عمومی و مجرمین به‌ویژه عوامل توزیع مواد مخدر و معتادان خبر داد و تصریح کرد: نیروی انتظامی با اقتدار و صلابت محیط را برای مجرمین ناامن و برای شهروندان امن خواهد کرد.

شهردار بندر کنگان نیز با تقدیر از تلاش نیروی انتظامی در مرکز شهرستان و همکاری و تعامل مناسب شهرداری با نیروی انتظامی عنوان داشت: امنیت و رفاه در سایه همکاری همه نهادها و دستگاه‌ها و نیز مردم با نیروهای انتظامی و پلیس میسر خواهد شد.

عبدالله حسینی کنگانی با اشاره به رشد چشمگیر و چند برابری جمعیت در کنگان و بالا رفتن سطح ترافیک گفت: با افتتاح جاده کمربندی کنگان و بهره‌برداری از فاز اول بلوار بزرگ امام حسین(ع) بخش قابل توجهی از مشکلات ترافیکی برطرف خواهد شد.

در این نشست اعضای شورای اسلامی بندر کنگان نیز دیدگاه‌ها و نظرات خود را برای بهبود وضعیت امنیتی شهرستان مطرح کردند.

انتهای پیام/2451/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول