اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان:

شرکت‌های مستقر در کنگان از پرداخت عوارض آلایندگی اجتناب می‌کنند

رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان گفت: شرکت‌های مستقر در کنگان از پرداخت عوارض آلایندگی اجتناب می‌کنند.

شرکت‌های مستقر در کنگان از پرداخت عوارض آلایندگی اجتناب می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، طاها دشتی‌مطلق دوشنبه‌شب در نشست پرداخت عوارض توسط شرکت‌های مستقر در کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در استان و کشور است و برای رشد و پیشرفت این شهرستان نباید کم‌کاری شود.

وی افزود: رسیدگی به مشکلات مردم و ایجاد امکانات رفاهی و توسعه زیرساخت‌ها از حقوق مردم است که باید توسط مسئولان انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: پرداخت عوارض آلایندگی و ارزش افزوده توسط شرکت‌های مستقر در منطقه حق مردم شهرستان کنگان است و نباید در این مسیر کم‌کاری صورت گیرد.

دشتی‌مطلق تصریح کرد: مقرر شده کارگروهی با حضور امور مالیاتی و همچنین نماینده مجلس، فرماندار و شهرداران شهرستان با هدف پیگیری و ارائه مستندات قانونی برای احقاق حقوق مردم شهرستان در اخذ عوارض از شرکت‌های مستقر در منطقه تشکیل شود تا حقوق قانونی خود را به دست بیاوریم.

وی اضافه کرد: شرکت‌ها نباید در پرداخت عوارض آلایندگی امروز و فردا کنند و باید حق و حقوق مردم را بپردازند تا مردم نیز رضایت داشته باشند.

این مسئول یادآور شد: بیشتر شرکت‌های مستقر در کنگان از پرداخت عوارض آلایندگی اجتناب می‌کنند که لازم است پیگیری لازم برای این مسئله انجام شود.

دشتی‌مطلق گفت: مسئولان و به‌ویژه شهرداران باید راهکاری مناسب برای احقاق حقوق حقه خود پیدا کنند تا شرکت‌ها کم‌کاری نکنند.

انتهای پیام/2451/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول