اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل محیط زیست استان بوشهر خبر داد

راه‌اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوای کنگان و عسلویه

مدیرکل محیط زیست استان بوشهر از راه‌اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوای کنگان و عسلویه خبر داد.

راه‌اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوای کنگان و عسلویه

اصغر مطهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: توجه به مسایل زیست‌محیطی در مناطق مختلف استان بوشهر مورد تاکید قرار دارد و در این مسیر اهتمام خاصی داریم.

وی افزود: در منطقه عسلویه با توجه به شرایط آلایندگی‌ها اقدامات ارزشمندی برای بهبود وضعیت زیست‌محیطی انجام داده‌ایم که تاکنون نتایج ارزشمندی به دست آمده است.

مدیرکل محیط زیست استان بوشهر با تقدیر از تلاش‌های مجتمع گازی در حوزه زیست‌محیطی خاطرنشان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی با فعالیت‌های متنوعی که در زمینه‌های مختلف علمی و آموزشی و احیای جنگل‌های حرا انجام داده است، در حفاظت از محیط زیست در میان شرکت‌های منطقه پیشگام است.

مطهری تصریح کرد: بدون تردید حفاظت از محیط زیست در صنعت کار بسیار سختی است ولی خوشبختانه ما شاهد بوده‌ایم که مجتمع گاز پارس جنوبی تلاش بسیاری کرده و حرکت‌های خوبی در زمینه‌ حفاظت از محیط زیست و توسعه‌ پایدار انجام داده است.

وی از راه‌اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوای کنگان و عسلویه خبر داد و ابراز داشت: این پروژه از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری اجرایی می‌شود که تاکنون پیشرفت نسبتا خوبی داشته است.

مطهری بیان کرد: هفته گذشته مبلغ 390 میلیون تومان به این پروژه تخصیص یافته که امیدوار هستیم در کمترین زمان ممکن تکمیل شود.

وی خواستار مشارکت همه شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی در راستای حفاظت از محیط زیست شد.

انتهای پیام/2451/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول