اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر طرح‌های مهندسی منطقه ویژه پارس خبر داد

پرداخت 154 میلیارد ریال توسط منطقه ویژه برای پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری

مدیر طرح‌های مهندسی منطقه ویژه پارس از پرداخت 154 میلیارد ریال توسط منطقه ویژه برای پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری خبر داد.

پرداخت 154 میلیارد ریال توسط منطقه ویژه برای پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری

محی‌الدین جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: منطقه ویژه پارس جنوبی به نمایندگی از وزارت نفت تلاش بسیار زیادی برای اجرای پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری در عسلویه دارد و تاکنون اقدامات بسیار مهمی انجام داده است.

وی افزود: تامین اعتبارات لازم برای سرعت بخشیدن به این طرح‌ها در شهرستان‌های عسلویه و کنگان مورد توجه و تاکید مدیران منطقه ویژه قرار دارد.

مدیر طرح‌های مهندسی منطقه ویژه پارس خاطرنشان کرد: مهندس نصوری مدیرعامل منطقه ویژه با جدیت پیگیر تامین اعتبارات لازم برای سرعت بخشیدن به این پروژه‌هاست و به فضل خدا تاکنون به موفقیت‌های خوبی نیز رسیده‌ایم.

جعفری از پرداخت 154 میلیارد ریال توسط منطقه ویژه برای پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری خبر داد و تصریح کرد: تاکنون بیش از 15 میلیارد و 400 میلیون تومان از تعهدات صنعت نفت در این پروژه‌ها تامین شده و به پروژه‌های مصوب تزریق شده است.

وی اضافه کرد: حدود 100 میلیارد ریال نیز به فضل خدا امسال تامین می‌شود که به زودی 30 میلیارد ریال از این میزان اعتبار تخصیص می‌یابد.

جعفری گفت: مسئولان استان بوشهر و مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز پیگیری بسیار خوبی برای تکمیل طرح‌های مورد اشاره دارند و امیدوار هستیم با تلاش دسته‌جمعی شاهد شتاب بخشیدن به این طرح‌ها باشیم.

وی بیان کرد: پارس جنوبی به محیط پیرامونی توجه خاصی دارد و همواره در راستای رفع محرومیت از مناطق مختلف استان اهتمام داشته‌ایم و به فضل خدا این روند تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/2451/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول