اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خبر داد

اجرای همزمان 6 پروژه ورزشی در عسلویه

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از اجرای همزمان شش پروژه ورزشی در عسلویه خبر داد.

اجرای همزمان 6 پروژه ورزشی در عسلویه

رضا جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: توسعه اماکن ورزشی در استان بوشهر در شهرها و روستاهای مختلف در دستور کار قرار دارد و در این مسیر هیچ‌گونه کوتاهی نخواهیم داشت.

وی افزود: در چند سال اخیر اقدامات بسیار ارزشمند و خوبی در افزایش فضاهای ورزشی داشته‌ایم و تعداد زیادی سالن ورزشی و زمین چمن مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از اجرای همزمان شش پروژه ورزشی در عسلویه خبر داد و خاطرنشان کرد: از محل پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری، هم‌اکنون شش پروژه بزرگ و مهم در شهرستان عسلویه در دست اجراست که تکمیل این طرح‌ها موجبات رضایتمندی مردم و جوانان می‌شود.

جمشیدی تصریح کرد: اجرای چمن مصنوعی سهمو جنوبی از طرح‌های باکیفیتی است که آماده بهره‌برداری است.

وی اضافه کرد: سالن ورزشی چندمنظوره چاه‌مبارک نیز از طرح‌های مهمی است که بیش از 800 میلیون تومان اعتبار برای آْن هزینه شده و بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: 600 میلیون تومان از اعتبارات نفت و 200 میلیون تومان نیز از اعتبارات استانی برای این پروژه هزینه شده که امیدوار هستیم به زودی مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

جمشیدی بیان کرد: چمن مصنوعی بیدخون و نخل تقی و زمین ورزشی عسلویه نیز از طرح‌های در دست اجراست که انتظار داریم به زودی به بهره‌برداری برسد.

وی یادآور شد: با تدابیر استاندار و معاون برنامه‌ریزی استاندار، اعتبارات بسیار خوبی برای تکمیل این پروژه‌ها تزریق شده که گامی در تکمیل و افتتاح آنها به شمار می‌رود.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول