اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عسلویه خبر داد

راه‌اندازی 10 پایگاه و 2 حوزه مقاومت بسیج در عسلویه

فرماندار عسلویه از راه‌اندازی 10 پایگاه و دو حوزه مقاومت بسیج در عسلویه خبر داد.

راه‌اندازی 10 پایگاه و 2 حوزه مقاومت بسیج در عسلویه

مجید محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه، اظهار داشت: توسعه مناطق مختلف شهرستان عسلویه اعم از مناطق شهری و مناطق دوردست روستایی از اساسی‌ترین اولویت‌های مسئولان است و در این مسیر هیچ گونه کوتاهی نخواهیم داشت.

وی افزود: در حوزه عمران شهری و عمران روستایی در یک سال اخیر به موفقیت‌های خوبی رسیده‌ایم که موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کرده است.

فرماندار عسلویه خاطرنشان کرد: در اجرای پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری در عسلویه نیز با تدابیر استاندار و با تلاش و پیگیری معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر، تخصیص بسیار خوبی انجام شده و هفته آینده بیش از 110 میلیارد ریال نقدینگی به پروژه‌ها تزریق می‌شود.

محمودی از راه‌اندازی 10 پایگاه و 2 حوزه مقاومت بسیج در عسلویه خبر داد و تصریح کرد: این پروژه‌ها از محل سفر مقام معظم رهبری است که بیش از 460 میلیون تومان تاکنون برای آنها هزینه شده و به زودی نیز 6 میلیارد ریال اعتبار به آنها تزریق خواهد شد.

وی بیان کرد: در حوزه عمران شهری نیز با تکمیل فاز دوم بوستان خانواده عسلویه اقدامات مهمی در زیباسازی شهر و توسعه مبلمان شهری انجام می‌شود.

فرماندار عسلویه اذعان داشت: مردم عسلویه در جوار تاسیسات نفت و گاز و در معرض آلایندگی‌های بسیار زیادی قرار دارند و باید نسبت به افزایش امکانات در این منطقه اهتمام ورزیم.

محمودی در پایان ابراز داشت: سرکشی به مناطق محروم و دوردست در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم بتوانیم در رفع نیازهای مردم به موفقیت لازم برسیم.

انتهای پیام/2451/ذ20ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول