اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عسلویه خبر داد

اجرای 8 پروژه بهداشتی درمانی در عسلویه

فرماندار عسلویه از اجرای هشت پروژه بهداشتی درمانی در عسلویه خبر داد.

اجرای 8 پروژه بهداشتی درمانی در عسلویه

مجید محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری در عسلویه هم‌اکنون با تزریق اعتبارات جدید با شتاب بسیار خوبی در دست اجراست و امیدوار هستیم به زودی تکمیل شوند.

وی افزود: با پیگیری‌های استاندار بوشهر و معاون برنامه‌ریزی استاندار شاهد تزریق اعتبارات مورد نیاز برای این طرح‌ها هستیم و تلاش می‌کنیم موانع و مشکلات پروژه‌ها را به زودی برطرف کنیم.

فرماندار عسلویه از اجرای هشت پروژه بهداشتی درمانی در عسلویه خبر داد و خاطرنشان کرد: هشت پروژه مهم در حوزه بهداشت و درمان در شهر عسلویه و شهرها و روستاهای اطراف در دست اجراست که تکمیل این پروژه‌ها موجبات ایجاد تحول اساسی در زیرساخت‌های بهداشتی درمانی می‌شود.

محمودی تاکید کرد: اخیرا حدود 20 میلیارد ریال نقدینگی به این پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان تزریق شده که انتظار داریم شاهد تکمیل به موقع طرح‌ها باشیم.

وی اضافه کرد: احداث سه خانه بهداشت در سهمو، سواحل و عسلویه از جمله این طرح‌هاست و به هر کدام از این خانه‌های بهداشت 1.4 میلیارد ریال اعتبار تزریق شده است.

فرماندار عسلویه گفت: احداث مجموعه پانسیون چهارواحدی شماره یک عسلویه و همچنین پانسیون چهارواحدی چاه مبارک نیز از دیگر طرح‌های در دست اجراست که حدود 2 میلیارد ریال به هر پروژه تزریق کرده‌ایم.

محمودی بیان کرد: احداث مرکز بهداشتی درمانی مجهز با تزریق 3 میلیارد ریال نقدینگی نیز از دیگر پروژه‌های در دست اجرا در شهرستان است.

وی یادآور شد: برای احداث پانسیون پزشکان در نخل تقی نیز 2 میلیارد ریال نقدینگی تخصیص داده‌ایم که با تلاش پیمانکار به زودی تکمیل خواهد شد.

فرماندار عسلویه ابراز داشت: احداث مرکز بهداشت شماره دو عسلویه و پانسیون چهارواحدی نیز از طرح‌هایی است که 6 میلیارد ریال نقدینگی هفته جاری به آن تزریق می‌شود.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول