اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‎عامل سازمان حمل‌و‌نقل همگانی فردوس خبر داد

اجرای طرح ساماندهی ناوگان حمل‌ونقل فردوس

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل همگانی فردوس و حومه از اجرای طرح ساماندهی ناوگان حمل‌ونقل حومه فردوس خبر داد.

اجرای طرح ساماندهی ناوگان حمل‌ونقل فردوس

مهدی بیکی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: از این پس مسیرهای زیرپوشش تاکسی‌ها، ناوگان حمل‌و‌نقل ‌حومه فردوس توسط کانکس جاسازی شده در خیابان امام خمینی(ره) ساماندهی می‌شود.

وی ادامه داد: برای نصب کانکسی که در خیابان امام به طور موقت جاسازی شده، اهدافی از قبیل نظارت بر خطوط تعریف شده ناوگان حمل و نقل، حضور و غیاب تاکسی‌ها، ناوگان حمل‌و‌نقل حومه و سرویس دانشجویان در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل همگانی فردوس و حومه، افزود: این باجه از ساعت هفت صبح تا هفت شب برای رسیدگی به مشکلات و شکایات مردم به شهرداری دایر و بر امور حمل‌ونقل عمومی سطح شهرستان نظارت می‌کند.

جانمایی 60 ایستگاه حمل‌ونقل عمومی در فردوس

بیکی‌زاده همچنین از راه‌اندازی خطوط حمل و نقل فردوس به روستاهای اطراف خبر داد و عنوان کرد: پس از هماهنگی لازم با شهرداری اسلامیه و دهیاری روستاهای باغستان، حسین‎آباد و خانکوک خطوط فردوس به این مسیر‌ها نیز راه‌اندازی می‌شود.

وی یادآور شد: در هفته جاری تعداد 25 ایستگاه برای استفاده وسایل حمل‌و‌نقل عمومی به طور کامل جانمایی، رنگ‎آمیزی و نصب و 35 ایستگاه دیگر نیز در مسیرهای جدید مانند خیابان حافظ، پنج‎راه و میدان انقلاب که به خطوط ناوگان حمل‌و‌نقل اضافه شده‌اند، جانمایی و به زودی رنگ‎آمیزی و نصب می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل همگانی فردوس در پایان اذعان داشت: برای اجرای طرح ساماندهی ناوگان حمل و نقل حومه فردوس توسط کانکس جاسازی شده مبلغ 10 میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/69007/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول