اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره حمل و نقل مسافر استان سمنان:

مدیران فنی شرکت‎های حمل و نقل مسافر سمنان آموزش می‏بینند

سرپرست اداره حمل و نقل مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه‎های استان سمنان گفت: مدیران فنی شرکت‎های حمل و نقل مسافر سمنان با ارائه طرحی آموزش می‏بینند.

مدیران فنی شرکت‎های حمل و نقل مسافر سمنان آموزش می‏بینند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، مهدی رجائی‎فرد پیش از ظهر امروز در حاشیه این دوره در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این دوره آموزشی با مشارکت پلیس و با حضور ایرج دست‎نشان، معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه‎های استان سمنان برای 15 نفر از مدیران فنی شرکت‎های حمل و نقل مسافر شهرستان سمنان با هدف بازآموزی نکات ایمنی و مقررات رانندگی به مدت دو ساعت در محل نمایندگی اداره کل در پایانه عمومی مسافربری شهرستان سمنان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی در راستای ارتقای سطح آگاهی مدیران فنی و فعالان این عرصه نسبت به رعایت نکات ایمنی برگزار شده است، افزود: در این دوره بر لزوم نظارت دقیق و بیش از پیش بر شاخصه مورد نظر در خصوص سلامت فنی ناوگان تأکید شد تا دست‎اندرکاران حمل و نقل جاده‎ای بخش مسافر مسائل مربوط به ایمنی فنی را جدی‌تر پیگیری کنند.

سرپرست اداره حمل و نقل مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه‎های استان سمنان بیان داشت: تجهیز وسایل نقلیه به کمربند ایمنی راننده و سرنشینان، کنترل لاستیک ناوگان از نظر داشتن عاج مناسب و سیستم چراغ‌ها و برف پاکن‎ها، سیستم ترمز از مهم‎ترین اهداف ما در اجرای این دوره آموزشی بوده است که امیدواریم با تشدید نظارت از سوی دستگاه‎های نظارتی نظیر پلیس راه شاهد کاهش سوانح رانندگی و انجام سفری ایمن توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای باشیم.

گفتنی است؛ در سال جاری، 160 نفر دوره در بخش حمل و نقل جاده‎ای مسافر آموزش دیده‎اند.

انتهای پیام/2249/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول