اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بیمه کوثر در استان بوشهر خبر داد

قرار گرفتن 25 شرکت حمل و نقل در بوشهر زیرپوشش بیمه کوثر

مدیر بیمه کوثر در استان بوشهر از فعالیت 17 دفتر نمایندگی بیمه کوثر در استان و زیرپوشش قرار دادن 25 شرکت حمل و نقل در این استان خبر داد.

قرار گرفتن 25 شرکت حمل و نقل در بوشهر زیرپوشش بیمه کوثر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد برزگری ظهر امروز در نشستی خبری بیان کرد: تا پایان سال نمایندگی شرکت بیمه کوثر در تمام شهرستان‌های استان بوشهر فعال خواهد شد و این اقدام زمینه‌ای برای ارائه خدمات بهتر به تمام هم استانی‌هاست.

مدیر بیمه کوثر در استان بوشهر افزود: هدف از تأسیس شرکت بیمه کوثر ارائه خدمات نوین بیمه و افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور براساس برنامه تحول صنعت بیمه است.

وی گفت: گسترش انواع بیمه‌ها براساس خواسته مشتریان با رعایت اصل مشتری‌مداری، بهینه‌سازی و توسعه فرهنگ بیمه کشور و بهره‌مندی از بیمه‌های اختیاری به‌ویژه بیمه‌های زندگی از دیگر هدف‌های این شرکت است.

برزگری ادامه داد: شعبه این استان نیز در راستای تحقق اهداف مذکور همزمان با سالروز تأسیس شرکت در سال 91 فعالیت خود را به صورت رسمی برای ارائه خدمات به هم‌استانی‌های عزیز آغاز کرد.

مدیر بیمه کوثر در استان بوشهر اظهار داشت: از طرفی این شعبه توانسته با حدود کمتر از دو سال فعالیت در این استان خود را به عنوان بیمه‌گر اول در رشته متصدیان حمل و نقل با تحت پوشش 25 شرکت حمل و نقل در بین سایر شرکت‌های بیمه‌ای مطرح کند.

برزگری در ادامه تصریح کرد: متأسفانه اغلب افراد بیمه‌های عمر را با سرمایه‌گذاری در بانک مقایسه کرده، این در حالی است که در بیمه‌نامه‌های عمر افراد به صورت ماهیانه و یا سالانه مبالغ را پرداخت می‌کنند در صورتی که در سپرده‌های سرمایه‌گذاری بانک، باید به صورت یکجا مبالغ را واریز کرد.

وی یادآور شد: مزایای بیمه‌های عمر قابل مقایسه با سپرده‌های سرمایه‌گذاری نیست و کمک هزینه‌های ازدواج، مسکن، تحصیل فرزندان و وام‌های اضطراری در طول زندگی به دارندگان بیمه‌های عمر بسیار کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول