اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

فراموشی کار و تولید در میان نخبگان کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از مشکلات استان این است که نخبگان بیشتر به دنبال مدیریت‌ها و مناصب دولتی هستند تا کار و تولید.

فراموشی کار و تولید در میان نخبگان کهگیلویه و بویراحمد

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید موسی خادمی صبح امروز در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رویکرد دولت در تقویت بازار کسب و کار اظهار داشت: باید سعی کنیم گزارشی که از اوضاع بازار کسب و کار ارائه می‌دهیم شفاف و کارشناسی باشد تا در موقع برنامه‌ریزی با مشکل مواجه نشویم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: بخش خصوصی هم باید سعی کند ناکارآمدی و سوء مدیریت‌ها را هر چه سریع‌تر برطرف کنند تا در ادامه راه مشکلات مضاعف گریبانگیر آن‌ها نشود.

مسئول ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد، شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی را گامی مهم در رفع موانع پیش روی سرمایه‌گذاران عنوان کرد و افزود: در شرایط حاکم بر اقتصاد کشور که دچار نوسانات متعددی است تقویت بخش خصوصی و حمایت از سرمایه‌گذار باید در اولویت قرار گیرد.

خادمی افزود: یکی از عمده‌ترین مشکلات بخش صنعت و سرمایه‌گذاری در استان اشتباه در تشخیص اولیه واگذاری طرح‌ها به کسانی است که شرایط لازم برای انجام کار را ندارند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با انتقاد از رویکرد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد که تنها به فکر در دست گرفتن مناصب دولتی هستند، ابراز داشت: جای تأسف است نخبه‌ای که باید سکان تولید را به دست بگیرد تمام هم و غم خود را برای رسیدن به مدیرکلی و مناصب بالای دولتی قرار دهد.

خادمی ورود نخبگان به عرصه تولید و سرمایه‌گذاری را گامی مهم و تاثیرگذار در پیشرفت صنعت استان عنوان کرد و افزود: تا در کنار اعتبار و طرح، فکر و علم قوی نباشد راه به جایی نمی‌بریم.

رئیس شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در ادامه با بیان این‌که باید با نگاه آسیب ‌شناسانه و کارشناسی به مشکلات پیش روی سرمایه‌گذاری در استان پرداخته شود، اذعان داشت: مجموعه استانداری تمام تلاش خود را برای حمایت از سرمایه‌گذاری در استان به کار گرفته و تمام قد از سرمایه‌گذاری در کهگیلویه و بویراحمد حمایت می‌کند.

وی افزود: باید به سمتی حرکت کنیم که سرمایه‌گذاران متناسب با ظرفیت و توان خود وارد عمل شوند تا بتوانیم انگیزه کار به آنها دهیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مهم‌ترین معضل پیش روی استان را بیکاری عنوان کرد و افزود: برای برون‌رفت از این معضل، اصلی‌ترین کار حمایت از صنعتگران و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است.

انتهای پیام/82008/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول