اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد سروآباد خبر داد

اهدای 35 فقره کمک هزینه ازدواج به مددجویان سروآبادی

مدیر کمیته امداد امام خمینی سروآباد از اهدای 35 فقره کمک هزینه ازدواج به نوعروسان زیرپوشش این نهاد خبر داد.

اهدای 35 فقره کمک هزینه ازدواج به مددجویان سروآبادی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا خوشبخت پیش از ظهر امروز در جمع امدادگران این نهاد در سروآباد ضمن اعلام این خبر گفت: کمیته امداد امام خمینی هر ساله در مناسبت‌های مختلف به‌ویژه در اعیاد مبارک فطر، قربان و عید غدیرخم اقدام به اهدای کمک هزینه ازدواج به نوعروسان زیرپوشش می‌کند.

به گفته وی، تعداد کل پرونده‌های جهیزیه در نوبت پرداخت 147 فقره بود که به مناسبت عید غدیر 35 فقره کمک هزینه ازدواج به مبلغ 330 ریال به مددجویان پرداخت شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی سروآباد خاطرنشان کرد: تعداد باقی‌مانده نیز به محض تامین اعتبار در سایر مناسبت‌ها پرداخت می‌شود.

خوشبخت پرداخت کمک هزینه ازدواج به مددجویان را یکی از اقدامات مهم کمیته امداد امام خمینی در راستای آسان‌سازی ازدواج جامعه هدف این نهاد عنوان کرد و گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی قبل از ازدواج برای مددجویان از دیگر اقدامات این نهاد است که به صورت گروهی و چهره به چهره برگزار می‌شود.

وی به برخی آموزه‌های دینی در زمینه فراهم‌سازی شرایط ازدواج جوانان اشاره کرد و گفت: کمیته امداد امام خمینی به منظور عمل به سنت‌های حسنه در این راستا اقدام به پرداخت کمک‌ هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان می‌کند.

به گفته مدیر کمیته امداد امام خمینی سروآباد، کارگاه‌های گروهی و آموزشی قبل از ازدواج در راستای ارتقای سطح آگاهی مددجویان در مقوله ازدواج برگزار می‌شود.

خوشبخت در پایان تصریح کرد: نحوه همسرداری، نحوه رفتار زوجین در زندگی مشترک از جمله موضوعاتی است که در این کارگاه‌ها به مددجویان آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/79002/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول