اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگاه عمومی ریگان خبر داد

کشف بیش از 8 کیلوگرم هروئین در ریگان

رئیس دادگاه عمومی بخش ریگان گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) بیش از هشت کیلوگرم هروئین در ریگان کشف شد.

کشف بیش از 8 کیلوگرم هروئین در ریگان

حمید کریمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار داشت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) و حضور به‌موقع و صدور مجوزهای قضایی مرتبط بیش از هشت کیلوگرم هروئین در ریگان کشف شد.

رئیس دادگاه عمومی شهرستان ریگان افزود: متهم دستگیر شده از افراد بومی محلی بوده که قصد داشته این مواد را به یکی از استان‌های مرکزی قاچاق کند.

وی با اشاره به فرار هم‌دست دیگر این متهم در جریان این دستگیر بیان داشت: هم‌دست متهم دستگیر شده با یک دستگاه خودروی سواری از محل فرار کرد که تلاش برای شناسایی و دستگیری او نیز ادامه دارد.

این مقام قضایی میزان دقیق مواد مکشوفه را هشت کیلو  و 200 گرم هروئین ذکر کرد و اذعان داشت: حمل این مقدار مواد مخدر صنعتی فرد حامل را با مجازات اعدام مواجه می‌کند.

رئیس دادگاه عمومی ریگان تصریح کرد: بعضاً افراد بی‌بضاعت مالی توسط افراد دیگری تطمیع شده و اقدام به حمل مواد مخدر می‌کنند که باید نسبت به عواقب این اقدام به آنها هشدار داد.

وی با بیان اینکه عزم دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی و انتظامی در مبارزه با سوداگران مرگ جدی است، ابراز داشت: افراد باید بدانند گام گذاشتن در این راه و فریب خوردن توسط افرادی که مواد مخدر را برای حمل در مسیرهایی در اختیارشان قرار می‌دهند شاید به قیمت از دست دادن جانشان تمام شود.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول