اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد استان اردبیل خبر داد

رتبه 3 اردبیل در حوزه آموزش‌‌های استاندارد‌سازی

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: در بخش آموزش‌های استانداردسازی استان اردبیل جزو سه استان برتر کشور است که مجموعا 8 هزار ساعت دوره‌های آموزشی در این زمینه برگزار شده است.

رتبه 3 اردبیل در حوزه آموزش‌‌های استاندارد‌سازی

هاشم علایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: از جمله این دوره‌های آموزشی می‌توان به ارتقای کیفیت بسته‌بندی محصولات داخلی، دوره آموزشی استاندارد‌سازی مهد کودک‌ها، استاندارد در بهره‌وری و همچنین استاندارد و مقاوم‌سازی مصالح ساختمانی اشاره کرد.

وی عنوان کرد: با همکاری سازمان بهزیستی و سازمان ملی استاندارد همایش یک روزه‌ای در خصوص شهربازی‌های مستقل در مهدهای کودک با شرکت بیش از 200 نفر از مدیران مهدهای کودک در اردبیل برگزار شد.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل افزود: در طول یک سال گذشته حدود 2 هزار و 500 مورد بازدید از مراکز توزیع و فروش توسط کارشناسان اداره کل و شرکت‌های بازرسی صورت گرفته است.

علایی ادامه داد: با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی استان اردبیل 63 واحد صنفی مختلف شناسایی شده و برخورد حقوقی و قضایی با آنها صورت گرفته است.

این مسئول تصریح کرد: خوشبختانه برای اولین بار در سطح کشور آزمایشگاه سیار بومی با حمایت سازمان ملی استاندارد و با پشتیبانی مالی بخش خصوصی با مبلغی بالغ بر 600 میلیون تومان در استان اردبیل راه‌اندازی شده است.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل یادآور شد: با راه‌اندازی این آزمایشگاه امسال در زمان برداشت محصول با هیچ مشکلی روبرو نشدیم.

علایی تاکید کرد: همچنین با همکاری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و شرکت بازرسی استان بیش از یک هزار نازل عرضه سوخت مورد آزمون قرار گرفته است.

وی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل با اشاره به اینکه در بخش آموزش‌های استانداردسازی استان اردبیل جزو سه استان برتر کشور است که مجموعاً 8 هزار ساعت دوره‌های آموزشی در این زمینه برگزار شده است، گفت: اداره کل استاندارد اردبیل جز پنج اداره استاندارد برتر در آزمون نازل‌های سوخت کل کشور بوده است.

انتهای پیام/62007/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول