اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی خبر داد

ساخت 4 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در آذربایجان غربی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از اخذ مجوز برای احداث چهار پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در استان خبر داد.

ساخت 4 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در آذربایجان غربی

یحیی زینالپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در راستای گسترش عملیات امدادرسانی به تمام نقاط استان برنامه‌های مختلفی در دستور کار جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی وجود دارد.

وی در این راستا به اخذ مجوز احداث چهار پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: این پایگاه‌ها در محورهای سردشت به پیرانشهر، ارومیه به سرو، بازرگان به ماکو و ایواوغلی و بوکان به میاندوآب احداث می‌شوند.

زینالپور با اشاره به اینکه اعتبارات لازم برای احداث این پایگاه‌ها در جلسات شورای فرمانداری شهرستان‌های تابعه به تصویب رسیده است، گفت: در نظر داریم این پایگاه‌ها را در بازه زمانی کمتر از یک سال به بهره‌برداری رسانده و وارد چرخه امدادرسانی استانی کنیم.

وی با اعلام اینکه در سال جاری برنامه‌های خوبی برای اجرا در حوزه ساخت انبارهای امدادی در استان داریم، تصریح کرد: آغاز عملیات ساخت انبارهای امدادی در شهرستان‌های سلماس، شوط، ارومیه، چایپاره، پیرانشهر و اشنویه که بودجه آنها از محل اعتبارات شورای برنامه‌ریزی شهرستان‌های مربوطه تأمین می شود، از جمله طرح‌های عمرانی جمعیت هلال احمر استان در سال جاری است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با اشاره به اینکه هدف اصلی توسعه شبکه امداد و نجات در تمامی نقاط استان است، از تأمین مقدمات لازم برای آغاز ساخت دومین پایگاه امداد و نجات کوهستان در نقده خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه عمران و پشتیبانی در طول نیمه نخست سال جاری، دو پایگاه امداد و نجات کوهستان در سیلوانای ارومیه و پایگاه امداد هوایی در ارومیه به بهره‌برداری رسیدند.

زینالپور با بیان اینکه احداث پروژه‌های جدید پس ازپایان کلیه پروژه‌های نیمه تمام آغاز می‌شود، گفت: اکنون هیچ پروژه نیمه تمامی در شهرستان‌های استان وجود ندارد.

انتهای پیام/61006/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول