اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کتابخانه عمومی آبپخش

تابلو و تندیس شهید شاهینی در آبپخش رونمایی شد

در آیینی با حضور مردم و مسئولان، تابلو و تندیس خبرنگار شهید داریوش شاهینی در آبپخش رونمایی شد.

تابلو و تندیس شهید شاهینی در آبپخش رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عضو شورای اسلامی آبپخش شامگاه جمعه در آئین رونمایی از تابلو و تندیس شهید شاهینی در کتابخانه عمومی آبپخش اظهار داشت: کتاب و مطالعه از مسائلی است که در غنای فرهنگی جامعه تاثیر بالایی دارند و از این رو باید مورد توجه قرار گیرند.

فرخ عباسی افزود: کتابخانه‌های عمومی از نهادهای فرهنگی تاثیرگذار در جامعه هستند و تقویت آنها موضوع مهمی است که مسئولان باید مورد توجه قرار دهند.

عضو شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان کرد: نامگذاری کتابخانه عمومی آبپخش به‌نام شهید داریوش شاهینی که از افتخارات فرهنگی دشتستان و آبپخش است، اقدام قابل تقدیری است که توسط مسئولان شاهد تحقق آن بوده‌ایم.

عباسی بیان داشت: در جهانی که تعلقات و وابستگی‌های دنیوی به کرات وجود دارند، شهادت اوج تعالی یک انسان را نشان می‌دهد و مقام شهید قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: تقدیر از مقام شهید کار دشواری است و هر اقدامی که امروز انجام می‌دهیم توان تقدیر از بخش کوچکی از ایثار و از خود گذشتگی شهدایی که بالاترین ثروت و سرمایه خود را برای اعتلای نظام و بقای امروز ما هزینه کردند را ندارد.

این مسئول گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه و به‌خصوص برای نسل جوان وظیفه‌ای است که همه ما به عهده داریم و باید در این راستا تلاش کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر آبپخش عنوان کرد: نام‌گذاری اماکن عمومی به‌نام شهدای گرانقدر از مسائل مهمی است که سبب ماندگاری نام شهدا در تاریخ ملت و اذهان عمومی جامعه می‌شود و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید به آن توجه داشته باشند.

وی ابراز داشت: نام‌گذاری ساختمان ادارات و دستگاه‌های اجرایی با نام زیبای شهیدان اقدام ارزشمندی است که در برخی دستگاه‌های اجرایی آبپخش شاهد بوده‌ایم و جا دارد سایر نهادها و ارگان‌های اجرایی به این مهم توجه داشته باشند.

در این آیین که با حضور جمعی از مسئولان و مردم آبپخش و خانواده شهید شاهینی برگزار شد، تابلو و تندیس شهید شاهینی با دستان زهرا شاهینی دختر خردسال این شهید والامقام رونمایی شد.

انتهای پیام/2452/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول