اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای سمای آبپخش خبر داد

آغاز به کار دانشکده سمای آبپخش با 4 رشته تحصیلی

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای سمای آبپخش گفت: دانشکده سمای آبپخش با چهار رشته تحصیلی شروع به کار کرد.

آغاز به کار دانشکده سمای آبپخش با 4 رشته تحصیلی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عبدالحسین رئیسی شامگاه پنجشنبه در مراسم شروع سال تحصیلی دانشکده فنی و حرفه‌ای سمای آبپخش اظهار داشت: تاسیس دانشکده سما در منطقه آبپخش اقدام ارزشمندی است که شاهد بوده‌ایم و کام شهروندان را شیرین کرده است.

وی افزود: هدف همه مسئولان و مردم تعالی و ارتقای وضعیت جامعه است و تاسیس دانشکده فنی و حرفه‌ای سما شرایط لازم برای تحقق این خواسته را تسهیل می‌کند.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای سمای آبپخش خاطرنشان کرد: ارتقای سطح علم و دانش تمامی ابعاد یک جامعه انسانی را در بر می‌گیرد و هر جا علم وارد شود، ناهنجاری‌های اجتماعی کاهش می‌یابد و جامعه به سمت کرامت سوق می‌یابد.

رئیسی بیان داشت: با توجه به جمعیت بالای جوانان در آبپخش ایجاد این مرکز آموزش عالی در این منطقه زمینه‌ساز شکل‌گیری نهضت علمی در آبپخش می‌شود.

وی اضافه کرد: از شهرداری آبپخش و سایر مدیران اجرایی که در روزهای گذشته همکاری و مشارکت فعالی به‌ منظور آماده‌سازی محیط و فضای دانشکده سما داشته‌اند، قدردانی می‌کنم.

این مسئول اذعان داشت: تامین دو فضای آموزشی مناسب و انعقاد قرارداد سکونت پنج‌ساله با دانشکده فنی و حرفه‌ای سما از اقدامات ارزشمندی است که با همکاری مسئول آموزش و پرورش آبپخش شاهد تحقق آن بوده‌ایم.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای سمای آبپخش عنوان کرد: از بدو اعلام ثبت‌نام در این دانشکده شهروندان آبپخشی استقبالی بی‌نظیر از آن داشته‌‌اند و شاهد تکمیل ظرفیت دانشجویی در چهار رشته در این دانشکده هستیم که کلاس‌های آن از هفته جاری شروع می‌شود.

رئیسی ابراز داشت: در بحث برنامه‌ریزی درسی اقدامات ارزنده‌ای صورت گرفته و برنامه تحصیلی ترم دانشجویان به شیوه دقیق و کارشناسی تدوین شده و در اختیار ایشان قرار گرفته است.

وی افزود: تامین مدرس مورد نیاز دانشگاه در رشته‌های تحصیلی فعال از اقداماتی است که با جدیت خاصی به آن توجه داشته‌ایم و در این زمینه از برجسته‌ترین اساتید منطقه استفاده کرده‌ایم.

رئیسی عنوان کرد: از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر به دلیل حسن همکاری با آبپخش صمیمانه قدردانی و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/2452/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول