اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه عمومی آبپخش خبر داد

وجود 18 هزار جلد کتاب در کتابخانه آبپخش / ایجاد 4 ایستگاه مطالعه

رئیس کتابخانه عمومی آبپخش از وجود 18 هزار جلد کتاب در کتابخانه آبپخش خبر داد و گفت: به زودی چهار ایستگاه مطالعه در نقاط مختلف این شهر راه‌اندازی می‌شود.

وجود 18 هزار جلد کتاب در کتابخانه آبپخش / ایجاد 4 ایستگاه مطالعه

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علی دهقان شامگاه جمعه در آئین رونمایی از تابلو و تندیس شهید شاهینی در کتابخانه عمومی آبپخش اظهار داشت: کتابخانه از اماکن ارزشمند در زمینه بسط فرهنگ است و تقویت این مجموعه فرهنگی را باید تقویت فرهنگ یک جامعه بدانیم.

وی افزود: تغییر نام کتابخانه عمومی آبپخش به دلیل هم‌نامی این کتابخانه آبپخش و دیلم موضوعی است که در یک سال گذشته مورد توجه بوده و این مهم در جلسات کارشناسی و با حضور مسئولان و نخبگان فرهنگی مورد بحث قرار گرفته است.

رئیس کتابخانه عمومی آبپخش خاطرنشان کرد: شهید شاهینی از افتخارات فرهنگی شهر آبپخش و استان بوشهر محسوب می‌شود و طبق تصمیم شورای نام‌گذاری و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر، کتابخانه عمومی آبپخش به‌نام شهید شاهینی مزین شد.

دهقان بیان داشت: هم‌اکنون تغییرات نام کتابخانه عمومی آبپخش در سامانه کتابخانه‌های عمومی کشور و سیستم اداری کتابخانه‌های عمومی اعمال شده و تمامی فعالیت‌های روزانه و مکاتبات کتابخانه عمومی آبپخش با عنوان شهید شاهینی انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در سال‌های اخیر با فعالیت‌های وسیعی که در منطقه آبپخش صورت گرفته، بازدید و استقبال مردمی از کتابخانه عمومی این شهر به میزان چشمگیری افزایش یافته و نام‌گذاری صورت گرفته سبب درخشش نام شهید شاهینی در عرصه فرهنگ آبپخش می‌شود.

این مسئول با تاکید بر غنای مخازن کتابخانه عمومی آبپخش ادامه داد: کتابخانه عمومی آبپخش یکی از غنی‌ترین مخازن در میان کتابخانه‌‎های عمومی منطقه را دارد و در رشته‌های مطالعاتی مختلف توان پاسخگویی به نیاز مطالعاتی جوانان و شهروندان آبپخشی را داریم.

رئیس کتابخانه عمومی آبپخش عنوان کرد: تقویت مخازن کتابخانه عمومی آبپخش متناسب با درخواست‌های مراجعین کتابخانه عمومی آبپخش و جمعیت دانشجویی این شهر صورت گرفته است و این موضوع در افزایش ارتباط مردم و کتابخانه عمومی موثر بوده است.

دهقان عنوان کرد: هم‌اکنون بالغ بر 18 هزار جلد کتاب در مخازن کتابخانه عمومی آبپخش وجود دارد و در زمینه کتب تخصصی رشته حقوق، مدیریت و کامپیوتر غنای قابل توجهی در مخازن این کتابخانه عمومی وجود دارد و بخش عظیمی از آنها از طریق طرح کتاب من تامین شده است.

وی اذعان داشت: ایجاد چهار ایستگاه مطالعه در مراکز عمومی شهر آبپخش از اقداماتی است که در روزهای آتی شاهد آن خواهیم بود و این امر گامی در راستای تداوم ایجاد ایستگاه مطالعاتی در ادارات آبپخش است که در سال‌های قبل صورت گرفته است.

انتهای پیام/2452/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول