اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری خراسان جنوبی:

نشاط اجتماعی بانوان سند تحکیم بنیان خانواده است

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری خراسان جنوبی گفت: با برخورداری بانوان از سلامت فضای امنی در خانواده به وجود می‌آید و نشاط اجتماعی بانوان سند تحکیم بنیان خانواده است.

نشاط اجتماعی بانوان سند تحکیم بنیان خانواده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، معصومه سادات جلیلی‌حسینی صبح امروز در جشنواره سبا اظهار کرد: حضور انسان‌های خوب بیانگر این است که زمین از لبخند خدا خالی نیست.

وی با بیان این‌که نشاط اجتماعی بانوان سند تحکیم بنیان خانواده است، تصریح کرد: اگر زنان جامعه از سلامتی برخوردار شوند فضای امنی برای همسران و فرزندان در خانواده به وجود آمده و سبب توسعه جامعه می‌شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری خراسان جنوبی به سخن علامه طباطبایی مبنی بر این‌که زن محور توسعه است اشاره کرد و یادآور شد: اگر به سلامت بانوان جامعه توجه شود توسعه جامعه به وجود می‌آید.

جلیلی‌حسینی افزود: سال گذشته جشنواره سبا در بیرجند برگزار و با استقبال زیاد بانوان این شهرستان روبرو شد.

وی با بیان این‌که جشنواره سبا امسال همزمان در سراسر شهرستان‌های خراسان جنوبی برگزار می‌شود، متذکر شد: هم‌اکنون این جشنواره در پارک معصومیه بیرجند در حال برگزاری است.

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری خراسان جنوبی به هدف برگزاری این جشنواره اشاره و خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره حساس‌سازی مدیران دستگاه‌های مرتبط با سلامت بانوان و توجه عموم مردم نسبت به ایجاد فضای سالم برای زنان جامعه است.

انتهای پیام/69021/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول